7 Reacties

5 jaar geleden

Wij dragen altijd wol, liggen onder wol, lopen op wol en zitten op wol. Onze dochter van 5 maanden slaapt op een lamsvacht, die is veel korter qua haren dan een schapenvacht. Je kan ook wollen onderleggers kopen, voor het matras

VRIEND

5 jaar geleden

Ik ben ook panisch voor wiegendood. Ook omdat ze sinds haar geboorte vaak op mijn borst slaapt (geleerd bande kraamverloskundige). Wij gebruiken geen schapenvacht. Vind ik eerlijk gezegd ook niet zo lekker. Ik doe ALLES met onze wollen dekentjes馃槄. Is voor beide lekker, ook als ze op mij ligt. Verder ook nooit baby nestjes gehad en nooit ingebakerd. Op met matrasje hebben we een ademende topper en als ik het matras ben dan merk ik het snel genoeg als ze anders gaat liggen haha. Misschien is het schapenvachten heerlijk in de kinderwagen?

5 jaar geleden

Hier een buikslaper op een schapenvacht, en idd sliep er heerlijk altijd op! Ook op z'n buik: maar hij was behoorlijk sterk in z'n nekje en lette altijd goed op tot ik paar x gemerkt had dat ie z'n hoofd zelf draaide: toen kreeg ik meer vertrouwen dat het goed was zo. Inmiddels ruim 1,5 jaar oud gaat het hele bed door en zwanger van de tweede, zodra t weer kan ga ik weer op zoek naar een tweede vachtje!

5 jaar geleden

Wij dragen altijd wol, liggen onder wol, lopen op wol en zitten op wol. Onz ...
Oh wollen onderleggers had ik niet over nagedacht. Bedankt voor de tip!

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Ik ben ook panisch voor wiegendood. Ook omdat ze sinds haar geboorte vaak o ...
Leuk he die borst slapers 馃槄 grappig, wij hebben juist weer helemaal niks met (wollen) dekens! Wat je zegt heb ik ook, zodra ze beweegt ben ik wakker. En toch he .. blijft eng. Borst slapen wordt ook overal afgeraden en toch lijkt het me niet dat je door slaapt als je kind naar beneden glijdt. De kinderwagen vindt ze sinds 2 weken niet meer leuk (lees: ze begint kei hard te huilen na 20 minuten). 馃檭 Ze wil ineens alles kunnen zien en niet meer plat liggen. Dus we doen alles met haar in de draagzak.

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Ik ben ook panisch voor wiegendood. Ook omdat ze sinds haar geboorte vaak o ...
Hier ook wollen deken 茅n puckababy, zo koud bij ons boven.. Geen isolatie, enkel glas.. als het flink vriest staan ijsbloemen binnenkant van de ramen brr!

5 jaar geleden

Oh wollen onderleggers had ik niet over nagedacht. Bedankt voor de tip!
Ja bedankt voor de tip!