9 Reacties

5 jaar geleden
Hier gebruiken we hem ook elke dag, voor onze oudste (bijna 2) hebben we destijds een grand aangeschaft omdat ze nog steeds in de Deluxe wilde liggen. Nu weer een deluxe voor onze dochter van 2 maanden, en ook nu weer erg geliefd. Voordeel vind ik ervan dat je de hoezen kan verwisselen en regelmatig dus kunt wassen.😃

5 jaar geleden
Vind ze te duur. Doomoo cocoon aangeschaft voor de helft van de prijs 🤣.
Bij de eerste nooit zoiets gebruikt en ook niet gemist. Ben benieuwd wat de toegevoegde waarde zal zijn.
Dit zal tevens ook mijn laatste “geplande” zwangerschap zijn. 🤗

5 jaar geleden
Vind ze te duur. Doomoo cocoon aangeschaft voor de helft van de prijs 🤣.
...
Onze kleine vind het heel fijn dat hij zo knus ligt, als ik hem in zijn wieg leg merk ik aan hem dat hij het “groot” vind aanvoelen leg ik hem in zijn sleepyhead voelt hij zich geborgen waardoor hij sneller in slaap valt.

5 jaar geleden
Reactie op Lenn
Wat is het verschil tussen de sleepyhead en een babynestje?
Veiligheid! Sleepyhead verklaart op hun website dat zij met materialen werken waardoor het gebruik volledig veilig is conform de Europese wetgeving. Dit doordat je er volledig door kunt ademen en in de stof geen giftige stoffen zijn verwerkt.

5 jaar geleden
Reactie op nnnppp
Onze kleine vind het heel fijn dat hij zo knus ligt, als ik hem in zijn wie ...
Ik ben benieuwd hoe het loopt straks! Mijn dochter was echt een slaapkop. Die sliep wel (niet overdreven) tot 20 uur per dag! Zonder babynest of iets.
Ze heeft “ laat” leren kruipen en lopen.
Ze dachten dat ze een “afwijking” had doordat ze zoveel sliep. Allerlei controles en prikjes gehad in het zkh en gelukkig was er niks aan de hand maar nam zij overal de tijd voor en hield ze gewoon van slapen.
Nu, 3 jaar later is ze groter dan de rest en loopt ze voorop haar klasgenoten 😂
Hoop ook dat de babynest van doomoo goed valt 🤣 vind die van sleepyhead en dan de grijze marmer look is mijn fav! Maar als ik nog eentje zou willen hierna zou ik er misschien in willen “investeren”

5 jaar geleden
Reactie op nnnppp
Veiligheid! Sleepyhead verklaart op hun website dat zij met materialen werk ...
Ik wil hier wel even op ingaan.
Fabrikanten verklaren dit wel vaker, maar vaak is dit onvoldoende bewezen. Zo ook voor de Sleepyhead, de consumentenbond geeft dit op hun website ook aan.
https://www.consumentenbond.nl/veilig-slapen/bedverkleiners
Ik wil niet zeggen dat ik de sleepyhead afraad, maar je moet voorkomen dat je door wat de fabrikant beweert een gevoel van schijnveiligheid hebt en daardoor je kindje erin laat slapen zonder toezicht. Voor alle babynestjes (inclusief sleepyhead) geldt het advies: alleen gebruiken onder toezicht!

4 jaar geleden
fan van sleepyhead. M’n dochter van 2 slaapt er ook nog in. Er is degelijk wel goed onderzoek naar gedaan en is de enige in de Benelux die écht veilig is. Natuurlijk moet je goed opletten, maar dat geldt met alles toch? Geld ab-so-luut waard!