5 Reacties

5 jaar geleden

Ja hoor, ons dochtertje heeft altijd haar geboortespeentje gebruikt..denk tot zeker 7 maanden. Nu wilt ze niet meer echt een speen. Hebben toen een andere gekocht van soothie maar die pakte ze niet

5 jaar geleden

Mijn dochter is nu 10 maanden en ze heeft 1 speen voor 0-3 maanden en 1 speen 3+maanden en merk ook dat de 0-3 maanden favoriet is. Volgens mij kan het geen kwaad.

5 jaar geleden

Ja,bij ons was deze in een maatje groter te zwaar leek het wel. We hebben toen super veel andere speentjes geprobeerd zodat ze ook aan een speenclip kunnen. Uiteindelijk nam hij alleen maar de Avent ultra air en de ultra soft. De soft vind ik wat minder omdat die een stuk "mist" waar de lip zit, dus zijn lip gaat er altijd zo raar overheen.

5 jaar geleden

Voor de geïnteresseerden: ik heb een berichtje gedaan naar de klantenservice van avent met mijn vraag en kreeg dit als antwoord: Goedenavond, Demi. Dank voor je bericht. Ik snap je vraag en twijfel volkomen. Het wordt niet aangeraden om de 0-3m speentjes te blijven gebruiken als je kleine meid al voorbij de 3 maanden is. Zo lang je dochter de 0-3m speentjes niet doorbijt, dan kun je ze nog wel gebruiken. Het is dan wel echt zaak om heel goed op te letten of ze de speentjes in stukken kan bijten. Het advies is dus echt om haar (helaas) te laten wennen aan de 3m+ speentjes. Hopelijk heb ik je zo kunnen helpen. Groetjes, Ben. Conclusie; ik blijf m sowieso gebruiken zolang mijn dochtertje nog geen tandjes heeft, en ga daarna in de gaten houden of ze ze stuk bijt 🤷🏼‍♀️🙈

5 jaar geleden

Ik ben na 3 maanden gewisseld na een gewone speen van advent ging eigenlijk prima hier nam ze de smoothie van 3+ ook niet wel de normale flex silliconen van advent die zijn ook heel zacht rond haar mondje.