24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Forum Baby

Speen of geen speen?

ZuivereHart321517

vorige maand

Mijn baby kan om meerdere reden slecht/ niet aan de borst dit zou ik wel uiteindelijk nog willen voor ons mocht dit lukken. Nu merk ik dat ze meer last krijg van krampjes en daarbij mijn pink heel fijn vind. Soms zit ik wel een half uur met mijn pink in haar mond. De tandarts raad een speen af en met een speen zou ze jog minder snel aan de borst gaan, iemand advies of tips?

Baby

borstvoeding
0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.