Mijn baby kan om meerdere reden slecht/ niet aan de borst dit zou ik wel uiteindelijk nog willen voor ons mocht dit lukken. Nu merk ik dat ze meer last krijg van krampjes en daarbij mijn pink heel fijn vind. Soms zit ik wel een half uur met mijn pink in haar mond.
De tandarts raad een speen af en met een speen zou ze jog minder snel aan de borst gaan, iemand advies of tips?