15 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even. Ook sinds gisteren met nutriton gestart maar nummer 2 lijkt hier ook niet te werken.. ook houden wij ongeveer 30ml super dikke brij in de fles over .. hebben jullie daar ook last van?

3 jaar geleden

Reactie op xAnoniemm

Ik volg even. Ook sinds gisteren met nutriton gestart maar nummer 2 lijkt h ...
Ja, herkenbaar

3 jaar geleden

Bij ons werkte difrax m op dr browns fles. Dr browns fase 2 was te klein (na 5 min kwam er niks meer uit) en 3 te groot (verslikte zich continu). Difrax m zit er tussen in en past op Dr browns fles met smalle hals

3 jaar geleden

Wij hadden van dr brown speen fase 3. Daar doet ze het goed op :) Fase 1 en 2 waren voor haar te klein ivm dikkere voeding ivm darmkrampjes/moeilijke ontlasting (nutrilon omneo)

3 jaar geleden

Zoontje is inmiddels 14 weken en gebruik dit al vanaf een week of 4.. Van alles geprobeerd en inmiddels achter de truc; - fles maken met koud water - poeder en nutriton tegelijk toevoegen vanuit torentje - goed roeren, 30 seconde - in flessenwarmer - nogmaals goed roeren Dr. Brown fles met speen 2 erop. Soms zit de speen tijdens het drinken verstopt en dan knijp ik er even een paar keer in.

3 jaar geleden

Reactie op LizV

Wij hadden van dr brown speen fase 3. Daar doet ze het goed op :) Fase 1 ...
En hoe oud was ze met speen nummer 3?

3 jaar geleden

Wij gebruikten de Difrax M speen op de Dr Browns fles. 1 schepje Nutriton op 180cc water en dat was precies de goede verhouding hier

3 jaar geleden

De difrax 1,2,3 is ook fijn op de dr brown. Aangezien het vaak nog wat dikker word naarmate de fles langer "staat" je kunt hiermee draaien om zo het gat te vergroten.

3 jaar geleden

Sowieso deze! Bij onze oudste ook de Dr. Brown gebruikt met Hero comfort+, maar wat een ellende! Wij gebruiken iets minder dan 1 schepje op 150 cc met speen 1

3 jaar geleden

Reactie op vmschr

Sowieso deze! Bij onze oudste ook de Dr. Brown gebruikt met Hero comfort+, ...
Hier hadden wij juist slechte ervaring mee, het ging veel te snel met een kleine maat speen. Bij ons zat deze in de gratis box van de prenatal, dus misschien heb je hem gewoon in huis en kun je het zo proberen. Het komt er in ieder geval wel gemakkelijk doorheen

3 jaar geleden

Reactie op Babieboy

Bij ons werkte difrax m op dr browns fles. Dr browns fase 2 was te klein (n ...
ja hier ook zo gedaan en daarna niet meer over gegaan naar grotere speen maar gewoon gat groter gemaakt

3 jaar geleden

Reactie op Babieboy

Hier hadden wij juist slechte ervaring mee, het ging veel te snel met een k ...
Zie je maar weer hoe persoonlijk het is! Gewoon wat uitproberen dus

3 jaar geleden

Ik gebruik dr Brown fles en difrax speen maat M

3 jaar geleden

Reactie op vmschr

Sowieso deze! Bij onze oudste ook de Dr. Brown gebruikt met Hero comfort+, ...
Die fles werkte voor mijn zoontje niet. Ging veel te snel tikte in zijn melk.

3 jaar geleden

Tips voor speen op BREDE fles dr browns?