10 Reacties

2 maanden geleden

Mijn kindje is ook 5 maanden en ook ontzettend verkouden en hoesten, zij slaapt hierdoor extreem slecht..

2 maanden geleden

Reactie op Meimama2205

Mijn kindje is ook 5 maanden en ook ontzettend verkouden en hoesten, zij sl ...
Ah wat zielig! Beterschap! 😥 Ik twijfel echt of het komt door de verkoudheid of sprong 5.. Mijn zoontje is 6,5 maand en het was echt 1 op de andere dag. Wilt je kindje ook alleen maar op jou slapen?

2 maanden geleden

Pijnstilling geprobeerd om pijn uit te sluiten?

2 maanden geleden

Reactie op Maiirsah24

Ah wat zielig! Beterschap! 😥 Ik twijfel echt of het komt door de verkoudhe ...
Nee maar dat wilt ze eigenlijk al maanden niet meer. De eerste weken was het plakken maar dat is niet meer.

2 maanden geleden

Hier is (denk ik) sprong 5 ook al een tijd gaande. Hij sliep altijd in zijn eigen bedje bij ons op de kamer maar van de ene op de andere dag slaapt hij alleen op ons. Overdag lukt het nog wel om hem in de kinderwagen in slaap te wiegen maar snachts slaapt hij alleen op ons. Anders moeten we hem in slaap wiegen en zodra ie z'n bedje voelt wordt hij al wakker en huilt hij. Het duurt bij ons alleen al meerdere weken🥴 Hoe gaat het nu bij jou? @Maiirsah24

vorige maand

Hier sinds 2 dagen precies hetzelfde. Overdag alleen maar op ons, en ‘s nachts vanaf 2 a 3 uur ook. Hoop dat dit niet lang duurt want dit is niet vol te houden zeg

vorige maand

De verkoudheid kan hier zeker mee te maken hebben. Misschien een stomme vraag maar ligt hij niet te koud in de nacht? Het tweede deel van de nacht zijn ze namelijk echt een stuk afgekoeld en dat kan ook zorgen voor nachtelijk ontwaken. Indien niet, het gaat echt vanzelf over. Go with the flow helaas. Er is gewoonweg niets tegen te doen.

3 dagen geleden

Hier precies hetzelfde! Sinds 2 dagen, 3e nacht slaap mijn dochter op mij. Als ik haar zachtjes wegleg en alles toepas wat je kan bedenken word ze toch wakker en huilt ze heel hard. Dit ging eigenlijk best goed laatste tijd ook overdag msst nu echt een drama. Althans slapen gaat prima als ik haar maar vast houd. Ook het laatste slaapje einde dag lukt niet meer. Lijkt wel of haar lijfje wilt maar haar hoofd nog niet 'moe' is. Herkennen jullie dat ook? Deze topic is al van een mand geleden dus ik ben wel benieuwd hoe het nu met jullie is en of jullie nog tips hebben?

gisteren

Reactie op DeniseChantal

Hier precies hetzelfde! Sinds 2 dagen, 3e nacht slaap mijn dochter op mij. ...
Heel herkenbaar! Ik vroeg mij ook af of dit door sprong 5 komt, daar lijkt het wel op.. Wij zitten nu ook op dag 3 dat ze 's nachts niet meer in de co sleeper wilt slapen.

Reactie op Ambie1995

Heel herkenbaar! Ik vroeg mij ook af of dit door sprong 5 komt, daar lijkt ...
Ik vermoed het wel hoor! Ik merk het ook dat ze qua ontwikkelen weer verder is dus kan geen toeval zijn. Gisteravond ging het dus wel heel goed! Alleen deze avond weer niet meer. Komt vanzelf wel! 🤷‍♀️💕