58 Reacties
4 jaar geleden
Ik moet 1 van deze 2 kiezen over 2 weken wordt ik ingeleid maar weet even niet wat ik moet kiezen
4 jaar geleden
Voor meer informatie over een stuit bevallkng kan je de insta pagina checken van vroedvrouwmargot. Zij heeft hier een filmpje over gemaakt en heeft veer informatie over verschillende onderwerpen.
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, het enige wat ik je kan adviseren om te doen waar jij je het prettigste bij voelt! Succes
4 jaar geleden
Reactie op Nienne89
Voor meer informatie over een stuit bevallkng kan je de insta pagina checke ...
Ik zou dezelfde pagina aanraden. Succes met je beslissing en bevalling!
4 jaar geleden
Mijn oudste lag in stuit en een versie was ook niet gelukt. Omdat ze schuin lag werd er toen een keizersnede ingepland (dus er was niks te kiezen). Maar al voor de geplande datum besloot ze zelf te komen, en dat ging zo snel dat het van een keizersnede niet meer gekomen is en dus is ze vaginaal geboren. Voor mij was het een hele makkelijke bevalling, makkelijker dan de tweede die op de normale manier kwam. Maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn.
Wat zegt je gynaecoloog ervan? Zijn alle factoren goed voor een normale bevalling?
4 jaar geleden
Ook nog een interessante podcast
https://open.spotify.com/episode/0IFmUfycTLbjEXzoH11eES?si=Jro7_avUR929O7LTboLSJg
4 jaar geleden
Ik heb morgen het gesprek over inleiding etc. Maar ik probeer me nu al in te lezen voor een paar punten. Dank je wel voor je verhaal
VRIEND
4 jaar geleden
Moeilijke keuze hè. Ik kwam pas achter de stuitligging nadat mij vliezen al eind week 34 waren gebroken dus versie was voor mij geen optie. Ik kreeg de volgende info die ik wel duidelijk vond: https://www.rijnstate.nl/aandoening-en-behandeling/stuitligging/.
Wat je ook kiest, beide keuzes zijn goed!