5 Reacties

2 jaar geleden

Diede joosten op insta zit al maanden in meerdere aziatische landen met baby. Leuk om te zien!

2 jaar geleden

Wij zijn naar Thailand geweest toen onze zoon 8mnd was. Hij had vaak alleen een romper aan. In restaurants enz wel een korte broek ook. We hadden een tuinbroekje met korte pijpen maar dat werd al snel veel te warm voor hem. Ik zou luiers meenemen. Wij dachten dat kopen we daar wel als we door onze voorraad heen zijn want dat hebben ze daar sowieso. Maar de kwaliteit is echt bagger. Kennen alleen maar luierbroekjes die binnen no time weer lekken. ORS, anti muggen spray en kinderparacetamol meenemen. Wij hadden een buggy en draagzak mee. Draagzak is vooral ideaal voor in het vliegtuig/luchthaven. Voor de rest gebruikten we de buggy veel.

2 jaar geleden

Reactie op TPA

Wij zijn naar Thailand geweest toen onze zoon 8mnd was. Hij had vaak alleen ...
Wat betreft eten, ik weet niet wat je je kindje geeft, maar potjesvoeding vonden we erg lastig te vinden daar (zelfs in de malls in een grote stad als Phuket). Wij gaven onze zoon gewoon wat van ons eten of vroegen het hotel om iets babyproofs te bereiden.

2 jaar geleden

Wij wonen in het buitenland en gebruiken graag die romper jumpsuits, Next had er veel afgelopen zomer. Daar doen we dan dus niets onder maar dan is je kindje net wat meer "gekleed" dan met alleen een rompertje. Met Thailand heb ik geen ervaring maar in Japan hebben we een reisbuggy meegenomen en een draagdoek. In de auto (korte taxiritjes) zat ons kindje op schoot. Dat is voor ons even wennen maar vonden zij heel normaal. Ik weet dus niet hoe dat in Thailand is. Qua eten: kunnen jullie zelf wat koken of zitten jullie in een hotel? Wij proberen als we op reis zijn een appartement met kitchenette te regelen zodat we zelf wat hapjes kunnen maken. Maar anders kan het hotel absoluut ook wel wat rijst en groente koken hoor. Als je kindje nog gepureerd eten eet, kan het verstandig zijn om een staafmixer mee te nemen.

9 maanden geleden

Ik ga volgende maand met baby van 9 maanden! Heb je nog inpaktips en hoe is het jullie toen bevallen? Liefs