Gisteren ben ik op TikTok een filmpje tegengekomen over een moeder die twijfelde of zij haar kindje naar het kdv wilde brengen. De reacties op dit filmpje hebben mij toch wel laten schrikken… veel pedagogisch medewerkers die dingen schreven als ‘ik werk zelf op de kinderopvang en zou nooit zelf mijn kind brengen’. Verder gaven ze weinig toelichting helaas.
Ons kindje is aan het wennen maar ik moet zeggen dat ik door de reacties toch wel een naar gevoel heb. Zijn er hier pedagogisch medewerkers die dit gevoel ook hebben? Of juist helemaal niet?