19 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een koudschuim matras van de babydump, onze dochter slaapt er al 2,5 jaar heerlijk op!

3 jaar geleden

Wij hebben het matrasje ‘krummelur’ van de IKEA, is een 140x70 en ze slaapt er prima op 😊

3 jaar geleden

Van asten en baby super store heeft ook hele goeie matrassen. Heb het ook daar gekocht. Ben nog niet bevallen. De matras heeft ook een waterdichte topping. Succes met het uitkiezen van een goeie matras.

3 jaar geleden

Ik heb er twee jaar geleden een besteld bij Petite Amelie zie ik, helemaal prima is die!

3 jaar geleden

Wij hebben hem van aerosleep, deze vinden wij heel fijn. De topper is ook handig ivm spugen ed, dan loopt het niet direct in het matras.

3 jaar geleden

Wij hebben wel Aerosleep, vorig jaar zat deze in de top 10 van de Consumentenbond. Heb nu wel inmiddels de topper er gewoon uit, nu hij kan draaien.

3 jaar geleden

3 jaar geleden

IKEA in Duitsland heeft wel die maat dacht ik 😊

VRIEND

3 jaar geleden

Baby Park verkoopt goede ☺️👍🏻

3 jaar geleden

Wij hebben Aerosleep en super tevreden over!

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem0102

Wij hebben het matrasje ‘krummelur’ van de IKEA, is een 140x70 en ze slaapt ...
Oeps ik zie nu door een andere reactie dat de IKEA in Nederland hem idd niet in 140x70 heeft. Sorry! Ik woon zelf in het buitenland en was er vanuit gegaan dat de collectie hetzelfde is

3 jaar geleden

Wij hebben een matras en topper van het merk pretura. Gekocht bij baby dump. Ukkie moet nog geboren worden maar het voelt aan als een fijn matras.

3 jaar geleden

Volgens mij is dat de standaard maat voor ledikantjes in Duitsland. Daar kun je het volgens mij bij de Ikea maar verder bij elke andere baby winkel krijgen. Succes!

3 jaar geleden

2x die maat matras gekocht bij Babypark, weet niet of je die in de buurt hebt. We hadden niet de duurste maar ook niet de goedkoopste. Met aan 1 kant nopjes. En we hebben een goede slaper 👌🏼, hopelijk the 2nd ook 😏

3 jaar geleden

Ik heb er een van Petite Amelie in die maat. Prima!

3 jaar geleden

Wij wilden voor abz witte panter gaan. Maar heb een matrasje erbij gekregen. Eentje van babypark. We doen er een nieuwe airgosafe topper over.

3 jaar geleden

https://www.vanastenbabysuperstore.nl/matras-junior-abz-bruine-beer-70x140-gratis-hoeslaken?gclid=Cj0KCQiAt8WOBhDbARIsANQLp9517FeH0f-Rmmj9gbBYaKGV2eqM2HhidIIvJ7ZXn63aKLrDyoJzdTkaAi2QEALw_wcB Deze is trouwens ook super. Hebbe we de 120 x 60 van de eerste 10 maanden gebruikt voor dat ze over ging naar 140 x 70. Nu gebruiken we de 120 x 60 voor de 2e 😊

3 jaar geleden

Pretura excellent bij babypark

3 jaar geleden

Aerosleep zijn gewoon prima matrassen hoor. Ze zijn alleen duur, en niet perse noodzakelijk voor de veiligheid.