9 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb ook 70x 140.
Molton hoeslaken van jollein 70x140
Hoeslaken ook jollein 70x 140
Laken ook jollein 120x 150 (zodat het goed strak onder het matras kan. Met 100x 150 ben ik bang dat het niet strak genoeg onder het matras gaat.)
Dan dekentjes heb ik 1x 100x 150 (kan je ook draaien voor hetbegin) en 2x 120x 150.
5 jaar geleden
Reactie op Adjvr
Ik heb ook 70x 140.
Molton hoeslaken van jollein 70x140
Hoeslaken ook joll ...
Super! En dan maak je het bedje ook klein op? Heb je er een foto van? :)
5 jaar geleden
Reactie op daniqueiris
Super! En dan maak je het bedje ook klein op? Heb je er een foto van? :)
Ja zeker maak het klein op. Heb ook van die laken spammers om allemaal wat strakker te maken zeker in het begin. Kan zo zijn dat omdat je dus extra materiaal heb dat beetje aan voeten einde wat hoger gaat staan. Ik doe gewoon een klein dekentje aan het hoofdeinde onder het matras zodat het matras helemaal recht staat. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel. Ik ga volgende week alles wassen en dan opmaken. Als ik niet vergeet zal ik een foto in de topic plaatsen!
5 jaar geleden
Dit bericht is verwijderd
Super! Welke maten heb jij besteld van bovenlaken, deken?
5 jaar geleden
Wij hebben een meegroeibed. Onze dochter is 4 weken. Wij hebben het lakentje en dekentje dubbel gevouwen. (Dezelfde maten als ADJVR aangaf). Lekker warm en ze kan helemaal onder in haar bed liggen.

5 jaar geleden
Onze dochter sliep trouwens de eerste weken in de co-sleeper. Maar ik heb de kraamzorg gevraagd of ze voor wilde doen hoe ik de co-sleeper, maar ook het ledikantje moest opmaken. Zo wist ik zeker dat ik het goed deed 馃槄
5 jaar geleden
Reactie op Adjvr
Opeens komt het in me hoofd dat ik een foto zou sturen hahahahaha.... zwang ...

Super!