9 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb het zelf een beetje uitgeprobeerd. Uiteindelijk kom ik uit op 1.45 bij snel opwarmen. Dat is dan weliswaar wel met 120 ml kraanwater en poedermelk. Met moedermelk uit koelkast nog niet geprobeerd, maar zal ietsje langer zijn. Anders even uitproberen met water uit de koelkast?

4 jaar geleden
Wij doen het water niet hoger dan het streepje/blokje en nu met een grote fles van 200 doen we 3:15 min. Het is even zoeken stellen de tijd een minuut lager in.
Wij gebruiken gekolfde moedermelk uit de koelkast en dat wordt hier rond kamertemperatuur gedronken.

4 jaar geleden
Ik vind het best een moeilijk ding. Gebruik hem ook niet want het water was soms veel te koud en dan weer veel te heet. Je zou even kunnen testen en timen

3 jaar geleden
Afgekolfde melk mag je toch niet verhitten met de turbo? Dan gaan de voedingstoffen toch verloren?

3 jaar geleden
Reactie op Newinbabytown
Afgekolfde melk mag je toch niet verhitten met de turbo? Dan gaan de voedin ...
Ik had geen zin in een half uur twee huilende babies. 🤣 dus ik heb turbostand altijd gebruikt. Wel warm ik maar op naar kamertemperatuur. Dus dat zal wel iets schelen.
Denk dat moedermelk in alle opzichten altijd meer voedingsstoffen behoudt dan kunstvoeding. Ze krijgen het al een jaar zo en zien er gezond en vrolijk uit.

3 jaar geleden
In de handleiding staat een schema hoe lang het flesje erin moet per hoeveelheid en soort fles. Ik zou die functie wel vermijden als het kan i.v.m. verwarmen op een te hoge temperatuur. Ik wist al snel hoe laat de voeding ongeveer zou zijn en zorgde dat het dan klaar zou zijn en werd het toch later dan blijft het nog lang warm (spoelden soms even onder de warme kraan dan om het iets beter weer te mengen)