39 Reacties

5 jaar geleden

Dekbed van 120 x 150 cm. Petiteamelie.nl heeft leuke opties voor beddengoed

5 jaar geleden

IKEA Prenental Hema En online is ook veel te vinden Ik heb daar vandaan alles voor dezelfde maat.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Ik volg want wij hebben ook bedje gekocht in Duitsland met zelfde maat die je ook kan ombouwen . Ik heb al wel een beetje gegoogeld.. Je kan wel hoeslakentjes vinden maar die zijn niet zo leuk.. dekentjes kun je wel gewoon gebruiken voor Nederlands maat ledikantje denk ik.. Want je maakt in begin toch laag op en vaak zijn dekentjes wel wat breder.. Wij gaan denk ik nog even de grens weer over.. zijn er zo gelukkig maar begrijp dat jij dat miss niet kan

5 jaar geleden

Ik heb een bedje van dezelfde laat op mijn geboortelijst en dit dekentje: Hé Baby Wash Cotton Bamboo 100 x 135 ....

5 jaar geleden

Reactie op cpee

Dekbed van 120 x 150 cm. Petiteamelie.nl heeft leuke opties voor beddengoed ...
Een dekbed is pas voor de peuterperiode toch? Ik vraag me meer sf wat de afmetingen moeten zijn voor lakentjes en dekens in de newborn fase 😄

5 jaar geleden

Reactie op XMiniMeX

IKEA Prenental Hema En online is ook veel te vinden Ik heb daar vandaan all ...
Hoeslakens zijn inderdaad prima te vinden, maar wat zijn dan de afmetingen van de lakentjes die je gekocht hebt? (Dus het spul om onder te slapen) 🤗

5 jaar geleden

Aangezien je in t begin kort op moet maken zou ik gewoon ledikantspullen halen. Je zult in t begin niet meer dan de eerste paar cm van het voeteneind gaan gebruiken lijkt me :-)

5 jaar geleden

Die zijn van 120 lang de meeste, je kindje slaapt toch niet helemaal tot het eind en je hoeft niet zoveeel om te slaan. Ik heb ook 2 dekbed overtrekken die ik gebruik mochten de lakentjes in de was zitten niemand die het ziet dat het geen lakentje is 😏 en later kan ik het gebruiken voor als nog het dekbed Volgende winter is ze 1 en dan gaat er toch een dekbed in.

5 jaar geleden

Ik heb zelfde, heb gewoon ledikant spul gehaald. Alleen hoeslaken 70x150 Pas allemaal net zo mooi Heb koeka ledikantlaken en daaronder gewoon laken

5 jaar geleden

Heel erg bedankt voor jullie reacties en tips! 🤗
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Hier in Mexico is 70x130 juist de meest gangbare maat. Wij kunnen juist moeilijker voor ons 60x120 ledikant vinden. Ik zou online proberen bijvoorbeeld van tuc tuc, of mi cuna. Spaanse merken. Of wellicht zara home.

5 jaar geleden

Net een berg beddengoed van 70x140 aangeschaft bij Ikea. Daar hebben ze best wel wat in deze maat. Van matrasbeschermers tot lakens en hoezen 👍🏼

5 jaar geleden

Je kan altijd een worst/kussen leggen (het bed verdelen, schuiven ze ook niet naar onder) en het bed vanaf daar opmaken. Een groter matrasovertrekje kan ook geen kwaad. Als vind je ze wel in die maten.

5 jaar geleden

Net een berg beddengoed van 70x140 aangeschaft bij Ikea. Daar hebben ze bes ...
Ook matrassen?

5 jaar geleden

Reactie op maryke-24

Ook matrassen?
Ja! 70x140 is een standaard maat voor peuterbedden. Dus matrassen in deze maat kun je ook overal halen waar er peuterbedden worden verkocht.

5 jaar geleden

Reactie op Trotse mama-25

Ja! 70x140 is een standaard maat voor peuterbedden. Dus matrassen in deze m ...
İk heb per ongeluk (geen ervaring) ook een ledikant gekocht met afm. 70x140. Later heb ik te horen gekregen dat het eigenlijk een peuterbed is. Nu zoek ik een geschikte matras, maar ik weet niet of een babymatras en een kindermatras het zelfde zijn... 😢 Zo stressvol...

5 jaar geleden

Reactie op maryke-24

Ook matrassen?
Hier in Duitsland wel. Onze matras komt van Ikea iig.

5 jaar geleden

Reactie op maryke-24

İk heb per ongeluk (geen ervaring) ook een ledikant gekocht met afm. 70x140 ...
Wij hebben de babykamer in Duitsland gekocht.. En hier zat een matras bij wat aan 1 kant voor baby is.. En andere kanr voor peuter. Erg handig=) geen ervaring met matrassen hier in Nederland. Je kan wel beddengoed vinden als je indd zoekt op peuter maten!!

5 jaar geleden

Hier in Duitsland wel. Onze matras komt van Ikea iig.
Evi, ik las net op de website van Ikea.DE (Duitsland) dat ze de KRUMMELUR daar in DE wel in maar 70x140 hebben. Weet jij toevallig of ik het van daar kan bestellen naar NL

5 jaar geleden

Reactie op maryke-24

Evi, ik las net op de website van Ikea.DE (Duitsland) dat ze de KRUMMELUR d ...
Hmz, het lijkt erop dat je via ikea.de alleen in Duitsland kunt bezorgen. Nederlands leveradres wordt niet geaccepteerd door de website.