8 Reacties

8 maanden geleden

Met deze geen ervaring, heb hem wel ff opgezocht en hij lijkt eigenlijk precies op het loopfietsje van little dutch die ik afgelopen week heb gekocht, alleen de kleur is anders. Hier is die van little dutch in iedergeval een groot succes! Als de kleine goed stevig zelf kan zitten is het super leuk.

8 maanden geleden

Reactie op monique96x

Met deze geen ervaring, heb hem wel ff opgezocht en hij lijkt eigenlijk pre ...
Leuk! Denk dat ze het erg leuk zal vinden en dus wel een geschikt cadeau

8 maanden geleden

Ik had die van topmark gekregen en vond het een onding. Als loopfiets niet te gebruiken omdat de achterkant te breed is (zowel als driewieler als als tweewieler), voeten botsen er steeds tegen aan. Als fiets ook niet te gebruiken doordat de trappers aan het voorwiel zitten ipv recht onder het zadel. Staat hier na 2 keer gebruiken te verstoffen in de schuur, snel een andere gekocht.

8 maanden geleden

Reactie op MBB85

Ik had die van topmark gekregen en vond het een onding. Als loopfiets nie ...
Er zijn trouwens al meerdere topics over deze fiets, over het algemeen is de conclusie niet heel positief

8 maanden geleden

Reactie op monique96x

Veel negatieve reacties zoals niet fijn in gebruik als loopfiets.. nu begin ik wel te twijfelen maar vind het toch wel een leuk ding hoor. Volgendsmij zijn die van Topmark en little Dutch bijna indentiek alleen de merknaam is anders(?)

8 maanden geleden

Reactie op rvdee

Veel negatieve reacties zoals niet fijn in gebruik als loopfiets.. nu begin ...
Nee als loopfiets is hij echt onbruikbaar, en ook als gewone fiets. Ik denk dat het alleen met een duwstang misschien leuk is, en misschien als je een heel groot kind hebt als driewieler met trappers. Maar tegen de tijd dat ze hier groot genoeg waren om op de driewieler bij de trappers aan het voorwiel te kunnen, fietsten ze al op een gewone fiets zonder zijwielen :).

7 maanden geleden

Reactie op monique96x

Hoe oud is jouw kindje hier op de foto?

7 maanden geleden

Reactie op rvdee

Hoe oud is jouw kindje hier op de foto?
15/16 maandjes. Ze vind het echt helemaal geweldig.