7 Reacties

3 dagen geleden

Dan zou ik nu al medela een bericht sturen. Nu zit je nog in de garantie periode

3 dagen geleden

Ik heb het misschien twee keer meegemaakt dat de touchscreen niet reageerde maar ik had al een ouder apparaat. Wat toen heeft geholpen was hem aan de lader aan te sluiten en te restarten.

3 dagen geleden

Ik heb al 2x een nieuwe kolf gekregen van bol toen ik belde ook de medela freestyle. Ik bel en vertel dan wat er aan de hand is en dat ik niet zonder kan. Ze sturen dan eerst de nieuwe op en dan pas hoef ik de kapotte retour te sturen. Heel fijn omdat ik fulltime kolf.

3 dagen geleden

Reactie op Seyymer

Ik heb al 2x een nieuwe kolf gekregen van bol toen ik belde ook de medela f ...
Eerst wel restarten om te kijken of die weer normaal gaat doen.

3 dagen geleden

Ja dit heb ik ook wel eens, schiet dan meteen in de stress want ik kolf fulltime. Gelukkig pakt ie hem wel altijd weer op. En soms is ie dan weer zo gevoelig dat hij ineens door een mini aanraking drie stappen omhoog gaat. Ze hadden toch beter met knopjes kunnen werken 😅

3 dagen geleden

Als je nog in de garantietermijn zit dan zou ik wat mevrouw ijsbeer zegt nu vast contact opnemen voor de zekerheid.

3 dagen geleden

Ik heb om deze reden 2 keer een nieuwe gekregen..