9 Reacties

één maand geleden

Euhm.....een balk plaatsen voor het andere rekje? Zodat het gelijk loopt met de muur?

VRIEND

één maand geleden

Wij hebben iets soortgelijks en hebben een nieuwe balk geplaatst tegen de bestaande balk. Mooi? Nee. Maar wel veilig.

één maand geleden

Het merk Babydan heeft traphekjes die voor dit soort trappen werken. Ik vind ze nieuw wel duur, maar worden ook regelmatig aangeboden op Marktplaats.

één maand geleden

Wij hebben ook van babydan een hekje met een knik erin

één maand geleden

Reactie op MomAy

Wij hebben iets soortgelijks en hebben een nieuwe balk geplaatst tegen de b ...
Dit inderdaad. Zo hebben wij het ook gedaan. Hij staat er nu nog steeds na 5 jaar want ik wil niet dat mijn zoontje snachts wakker wordt en in zijn slaap naar beneden loopt. Werkt prima op deze manier!

één maand geleden

Ik heb deze: als je hem iets langer bestelt, kan je hem toch vastklikken. https://www.amazon.nl/-/en/gp/aw/d/B081S41NQF?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title

één maand geleden

Hij vouwt dan dubbel zeg maar aan 1 kant, zoals een harmonica

één maand geleden

Babydan Flex is hiervoor ideaal. Ik heb de mijne gekocht bij traphekjes.nl. Als je hen een foto stuurt van de situatie, geven zij advies over welk hekje het beste is en welke onderdelen je hiervoor nodig hebt. Ik vond dat ideaal, want hier ook een beetje een rare opstelling van trap overloop en ik kwam er zelf niet uit.

één maand geleden

Je zou ook het traphekje vanaf deze foto gezien naar hè toe kunnen plaatsen, maar het ligt er een beetje aan hoe breed de overloop is en waar de kinderkamer.