16 Reacties

2 jaar geleden

De bovenste plank (dus die wat ze op zitten) lijkt vrij ver naar achter te zitten, is het niet opgelost als je die wat naar voren schuift?

2 jaar geleden

Het ligt natuurlijk een beetje aan de hoek waaronder je de foto maakt, maar hij lijkt hier iig een stuk verder naar voren te zitten
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik denk ook idd dat het zitplankje iets te ver naar achter zit...dan heb je nu dus geen ruimte om de tray over de babyset te klikken 🙂

2 jaar geleden

Ohhh ik denk dat jullie helemaal gelijk hebben! Ik ga het uitproberen bedankt!

2 jaar geleden

Reactie op roosab

Ohhh ik denk dat jullie helemaal gelijk hebben! Ik ga het uitproberen bedan ...
Is het gelukt?

2 jaar geleden

De tray past op de babyset versie 3. Ergens op de babyset staat v1 v2 of v3. V1 of 2 past ie nooit op

2 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Is het gelukt?
Nee helaas nog niet kom nog een stukje tekort.

2 jaar geleden

De tray past op de babyset versie 3. Ergens op de babyset staat v1 v2 of v3 ...
ohh nou zou vandaag nog is een keer ernaar kijken. heb de babyset dus van iemand die ze zei ook de tray erop had. maar dat kan haast niet haha

2 jaar geleden

Wij hebben ook het probleem gehad met een te oude versie tripp trapp stoel en een nieuw zitje. Wij hebben van de nieuwe versie de rugleuning gekocht, en die op de oude stoel gezet en nu past alles wel. Op de website van tripp trapp kan je alle onderdelen loskopen. Ze raden het niet aan omdat het niet voor elkaar is gemaakt, maar het zit super stevig.

2 jaar geleden

Welk nummer heeft je babyset? En weet je zeker dat de vorige eigenaar dezelfde tray er goed passend op had zitten?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: Oude trauma's en wat je mist van je kindloze bestaan

Waarom maken baby's zo graag herrie? We duiken in hun speelgedrag en een groeiende eigen wil. Ook bespreken we hoe het is om op te voeden zonder goed voorbeeld. En mis je soms nog iets uit je leven van voor de geboorte van je kindje?

2 jaar geleden

De tray past op de babyset versie 3. Ergens op de babyset staat v1 v2 of v3 ...
Dit! Heb hetzelfde gehad!

2 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Welk nummer heeft je babyset? En weet je zeker dat de vorige eigenaar deze ...
het nummer kan ik niet vinden. dus zal toch de oude zijn… jaa ze zei van wel maar daar begin ik nu over te twijfelen 🙈🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Dit is het enige nummer wat ik kan vinden is dit het?

2 jaar geleden

Als er niks op je babyset staat, dan is het een versie 1. Bij versie 2 en 3 staat het er duidelijk op (V2/V3). Ik heb zelf een versie 2 + de play tray, en dat past.

2 jaar geleden

Reactie op roosab

Dit is het enige nummer wat ik kan vinden is dit het?
Dit is versie 3. Mogelijk heeft de vorige eigenaar een heel oude versie van het speelblad gehad. Heb er weleens een gezien die met een soort haak rond het schuine hout ging, als je begrijpt wat ik bedoel

2 jaar geleden

Oh super het is me nu helemaal duidelijk bedankt voor jullie hulp!