186 Reacties
vorig jaar
Goedemorgen!! Ik ben op het moment nog heel pril, dus kan alle kanten opgaan natuurlijk. Maar zo het nu lijkt 14 mei uitgerekend 🩵🩷🥰 eerste baby, super spannend!
vorig jaar
Reactie op maracuyá
ahh spannend!
keep us updated 🤗
we zijn al drie jaar bezig voor ons eerst ...
Jeetje! Wat een geduld hebben jullie moeten hebben, maar nu eindelijk een positieve test. Gefeliciteerd! Mega spannend en leuk inderdaad! Hoe voel je je?
Gisteren een digitale test gedaan en ja hoor! Helemaal happy!

vorig jaar
Wat spannend allemaal, en gefeliciteerd met de positieve testen ☺️
Ik heb vandaag ook voor het eerst in 2 jaar en na een intensief traject eindelijk een positieve test ☺️
16-05-2025 ben ik uitgerekend. Eerste kindje 🥰
vorig jaar
Gefeliciteerd allemaal!! 21 mei de uitgerekende datum (volgens onze berekeningen). Het is natuurlijk pril en spannend of het door gaat zetten maar daarom lijkt het me fijn om contact te hebben met jullie (die in hetzelfde schuitje zitten).
Wij willen namelijk tot de 12 weken wachten met vertellen.
vorig jaar
Gefeliciteerd! Herken de spanning!
Wij zijn bijna twee jaar bezig voor ons eerste kindje. Kwamen in aanmerking voor iui, maar heb eerst een hsg onderzoek op oliebasis gehad. Hierdoor neemt de kans op zwangerschap toe. En dat blijkt. De ronde erna was het raak. Vorige week een positieve test. 13 mei uitgerekend (volgens eigen berekening).
vorig jaar
Reactie op sls81
Jeetje! Wat een geduld hebben jullie moeten hebben, maar nu eindelijk een p ...

mijn vrouw is zwanger en het blijft spannend
vandaag een weken test gedaan en er stond 3+ op 🤞🥳
waarschijnlijk gaan jullie dus echt in dezelfde periode uitgerekend zijn 🩵🩷
al een echo gepland ?
vorig jaar
17 mei uitgerekend! Vanochtend een echte knaltest! 😃 heel blij mee, vorige maand een miskraam gehad met 6 weken waarbij ik maar geen knaltest kreeg. Dus nu een beetje gerustgesteld ook al blijft het spannend

vorig jaar
Ik mag hier ook aansluiten. Een beetje onverwacht. In juli een missed abortion bij 9 weken. Opgewekt met medicatie en was in afwachting ban mijn eerste menstruatie. Dst bleef maar uit waardoor ik terug moest komen bij de gyneacoloog gisteren waar we als grote verassing hoorde dat ik alweer in verwachting ben.
Geen idee hoever ik ben maar denk dat ik ergens eind mei ben uitgerekend van ons derde kindje. Ik ben nog een beetje flabbergasted en uit het
lood geslagen maar vooral ook bang voor wat komen gaat.
Iedereen een mooie zwangerschap gewenst