29 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben wel de mini nog aangeschaft, hij paste met 2 maanden al niet meer in de piep. Deze heeft hij tot 6 maanden aangehad maar de armen erin maar tot 4 maanden. Toen rolde hij 's nachts om van z'n rug naar z'n buik dus dan moeten de armen eruit. Daarna dus nog wel als gewone slaapzak gebruikt.

5 jaar geleden

Wij hebben ook de mini aangeschaft, ze is nu 5.5 maand en ligt hier nog in. Daarna de puckababy 4 seasons want die kunnen ze tot 2.5 jaar gebruiken 😀

5 jaar geleden

Hier ook zowel de Piep als de Mini in gebruik. De Mini gebruiken we net een week of drie en onze dochter is 4,5 maand. Ik verwacht dat ze er nog wel lang in kan liggen omdat ze klein van stuk is. En ja, het is even een uitgave maar oh dat doorslapen is zo fijn! Zonder slaapzak word ze ook wakker net als jouw dochter.

5 jaar geleden

Ik heb 2 Pieps via Marktplaats gekocht, zijn nog als nieuw. Misschien een idee voor de Mini? Ze gebruiken het maar korte tijd inderdaad dus als je het zonde vindt om veel geld uit te geven maar het wel supergoed helpt bij het slapen kun je MP of Vinted proberen.

5 jaar geleden

Ik ga nog over op de puckababy mini. Ik wissel af en toe wel met een gewone slaapzak (als de puckababy in de was zit) zodat hij niet teveel aan de puckababy gehecht raakt. Ik ben nu alleen aan het twijfelen of ik de 0.5 of 2.0 TOG aanschaf 🤔. Iemand tips?

5 jaar geleden

Hier na de piep overgegaan op normale slaapzak Idd van de Hema ook😁

5 jaar geleden

Dank jullie wel voor de reacties! Ik heb besloten toch maar de mini te kopen. Ik heb nog even op marktplaats gekeken maar vind het aanbod daar toch wat tegen vallen omdat ik dan ook graag de teddy wil. Dus ik ga hem nu maar even op die officiele website kopen! Ook wel zo fijn om echt een nieuwe te hebben. En het is inderdaad veel geld voor 3 maanden. Maar hele nachten doorslapen mag dan ook wel wat waard zijn!!🤗🥰

5 jaar geleden

Reactie op nikki_w

Dank jullie wel voor de reacties! Ik heb besloten toch maar de mini te kope ...
Mag ik vragen waarom je voor de teddy kiest? Ben zelf nog aan het twijfelen namelijk.

5 jaar geleden

Reactie op nikki_w

Dank jullie wel voor de reacties! Ik heb besloten toch maar de mini te kope ...
Hoe groot is jouw dochtertje? Onze dochter van 12 weken past nog niet in de puckababy mini 🙈 ze is rond de 60 cm en rond de 6 kg Wij bakeren haar nu nog in de pacco doek maar willen graag overstappen zodat ze uiteindelijk in de 4 seizoenen slaapzak kan 😃

5 jaar geleden

Reactie op Momtobe×

Mag ik vragen waarom je voor de teddy kiest? Ben zelf nog aan het twijfelen ...
Ik heb nu van de piep de normale van 0,5 toch. Mijn dochter ligt altijd zo druk te woelen in haar slaap dat ze soms overdwars in haar wieg ligt. Dus ik wil over haar slaapzak niet nog een dekentje of laken moeten doen. En aangezien we nu toch de koudere maanden ingaan heeft ze aan de teddie slaapzak genoeg zonder dekentje.

5 jaar geleden

Wij zijn bewust niet naar de mini gegaan omdat je toch een keer moet stoppen met inbakeren. De slaapzak was even wennen met in slaap komen en met doorslapen maar het went echt... even volhouden!

5 jaar geleden

Reactie op P & W ❤️

Hoe groot is jouw dochtertje? Onze dochter van 12 weken past nog niet in d ...
Onze dochter is nu 11 weken en ongeveer 5,3 kilo en 59 cm. Als ik dat zo van jou hoor dan zal mijn dochter de mini ook nog niet passen terwijl de piep toch echt wat klein wordt...

5 jaar geleden

Reactie op nikki_w

Onze dochter is nu 11 weken en ongeveer 5,3 kilo en 59 cm. Als ik dat zo va ...
Uhh nee dat weet ik dan wel zeker 🙈 onze kleine zwom er nu nog in haha. Heb hem al 3 weken in de kast liggen 😅

5 jaar geleden

Reactie op nikki_w

Onze dochter is nu 11 weken en ongeveer 5,3 kilo en 59 cm. Als ik dat zo va ...
Mijn zoon was 61cm en 5,7 kilo toen hij in de mini ging. Dit paste toen prima!

5 jaar geleden

Reactie op nikki_w

Ik heb nu van de piep de normale van 0,5 toch. Mijn dochter ligt altijd zo ...
Dat is inderdaad een hele goeie. Daar heb ik nog niet over nagedacht. Hier hetzelfde probleem. Dankjewel!

5 jaar geleden

Vannacht heeft onze kleine meid voor het eerst in haar puckababy mini geslapen, ging super! 👍🏻😊 Voorgaande weken was hij wat te groot maar nu past hij al veel beter! Het voor je eigen gezicht even wennen want de slaapzak is natuurlijk wat boller en lijkt daardoor groter dan een strakke pacco doek 🙈

5 jaar geleden

Reactie op P & W ❤️

Vannacht heeft onze kleine meid voor het eerst in haar puckababy mini gesla ...
Mijn dochter van 10 weken sliep eerst ook in de piep maar die is gewoon nu echt de klein. Heb nu de mini maar heb jij ook dat ze hem voor haar gezichtje houdt? Omdat hij wat boller en groter is. Ze past hem wel goed bij haar nekje. Maar als ze haar armen omhoog doet dan bedekt ze haar gezichtje... Ik ben zo bang dat ze dan kan stikken of maak ik mezelf gek?

5 jaar geleden

Reactie op Celesteee93

Mijn dochter van 10 weken sliep eerst ook in de piep maar die is gewoon nu ...
Ja ik snap wat je bedoelt maar dat gebeurt niet hoor. Onze dochter ging ook der armpjes omhoog doen of op der vuistje sabbelen maar verder gebeurde er niks haha Zolang ie bij het nekje maar goed zit dat der gezichtje niet in de slaapzak kan is het prima 😃

5 jaar geleden

Reactie op Celesteee93

Mijn dochter van 10 weken sliep eerst ook in de piep maar die is gewoon nu ...
Dit gebeurde bij onze zoon ook. Ik heb toen de onderkant strakker geknoopt zodat de puckababy in lengte korter werd. Daarna is dat niet meer gebeurd.

5 jaar geleden

Reactie op J12

Ik heb 2 Pieps via Marktplaats gekocht, zijn nog als nieuw. Misschien een i ...
Ik ook! Voor 5 euro en zo goed als nieuw, ideaal hè?