28 Reacties

2 jaar geleden

Hebben jullie baby hangers of voor volwassen mensen kleding?

2 jaar geleden

Ik heb de box pakjes maat 50 en 56 ook hangen maar ik heb dit niet. Ik heb de ‘baby hangers’ van de Ikea.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik had de kleertjes maat 50 al op hangers. Gebruik de baby/kinder hangers van de Wibra, ontzettend fijne hangers en zeker niet duur! €1,70 per 5. Is ook suede hangers waardoor de kleding er ook niet afglijd, misschien heb je hier wat aan!

2 jaar geleden

Ik heb vanaf maat 50 al boxpakjes en vestjes hangen en heb dit ook niet. Ik gebruik de babyhangers van prenatal

2 jaar geleden

Heb de hangers van Prenatal en al vanaf maat 50 jurkjes, shirtjes etc opgehangen in de kast. Geen gekke schouders erin gekregen.

2 jaar geleden

Wij hebben van die plastic hangers en dat gaat echt prima

2 jaar geleden

Ik denk dat je afgeronde hangers moet hebben. Zou de jurkjes uithangen en alles wat snel kreukt. Niet afgaande op een maat

2 jaar geleden

Hier hangt vanaf maat 50 al. Hangers van de prenatal.

2 jaar geleden

Wij hebben ook deze rechte hangers, het gewicht van de kleding is zo minimaal dat de hanger er geen afdruk in geeft...

2 jaar geleden

Ik ben vrij smal en heb dit ook nog steeds met mijn kleding. Bij soepele kleding komen er geen hoeken in. Voor jasjes enzo gebruik ik kinderhangers van ikea. Uk zn kleertjes liggen hier ook nog in de commode, gepiel met die kleine kleertjes... Als je kleding besteld zitten er soms van die hangertjes bij, misschien kun je die bij een winkel (hema?) ook wel krijgen/ kopen.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Wij hebben ook zulke hangers, geeft geen kreuken/afdrukken bij de schouders bij ons ☺️

2 jaar geleden

Op jouw foto lijken het te grote hangers. Wij hebben babyhangers en dat ging vanaf het begin al. Bij 62/68 ofzo zat het echt goed.

2 jaar geleden

Ik heb hangers voor babykleertjes van de primark. Hier ook niet dit probleem, terwijl ook maat 50 erin heeft gehangen.

2 jaar geleden

Ik denk dat deze hangers te groot zijn. Verder heb ik de meeste kleding opgevouwen in de kast liggen, hij heeft nu maat 86. Alleen vesten, truien en slaapzakken hang ik op omdat dat te dik is om goed te kunnen vouwen. Jurkjes zou ik ook uit hangen denk ik.

2 jaar geleden

Wij hebben altijd alles opgehangen (alles wat kan hangen). Ik vind alles opvouwen zo'n gedoe. Voor de kleinere maatjes hebben we de kledinghangers van de Hema gebruikt (babyversie) en nu voor de grotere maten de kinder kledinghangers van de ikea. Werkt hier top

2 jaar geleden

Ja je hebt verkeerde hangers! Bij hebben namelijk zonder dat de hoeken erin staan. Baby/kinderkleding hangers.

2 jaar geleden

Ik heb vanaf het begin alle shirtjes en truien opgehangen. Baby kledinghanger en nu voor de oudste wat grotere kledinghangers.. Jij hebt zo te zien te grote hangers volgens mij.. En ook vrij recht; die van mij zijn iets ‘krommer’.

2 jaar geleden

Reactie op December2019

Ik heb vanaf het begin alle shirtjes en truien opgehangen. Baby kledinghang ...
Deze voor de kleinere maten

2 jaar geleden

Reactie op December2019

Deze voor de kleinere maten
En zulke voor de oudste nu .. Al gebruik ik de babyhangers ook nog wel voor sommige truien..

2 jaar geleden

Je kan het vouwen toch? 😊Wij hebben hele kleine hangers voor de jasjes enzo.