28 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb de box pakjes maat 50 en 56 ook hangen maar ik heb dit niet. Ik heb de ‘baby hangers’ van de Ikea.
3 jaar geleden
Ik had de kleertjes maat 50 al op hangers.
Gebruik de baby/kinder hangers van de Wibra, ontzettend fijne hangers en zeker niet duur! €1,70 per 5. Is ook suede hangers waardoor de kleding er ook niet afglijd, misschien heb je hier wat aan!
3 jaar geleden
Ik heb vanaf maat 50 al boxpakjes en vestjes hangen en heb dit ook niet. Ik gebruik de babyhangers van prenatal
3 jaar geleden
Ik ben vrij smal en heb dit ook nog steeds met mijn kleding. Bij soepele kleding komen er geen hoeken in. Voor jasjes enzo gebruik ik kinderhangers van ikea.
Uk zn kleertjes liggen hier ook nog in de commode, gepiel met die kleine kleertjes... Als je kleding besteld zitten er soms van die hangertjes bij, misschien kun je die bij een winkel (hema?) ook wel krijgen/ kopen.
VRIEND
3 jaar geleden
Wij hebben altijd alles opgehangen (alles wat kan hangen). Ik vind alles opvouwen zo'n gedoe. Voor de kleinere maatjes hebben we de kledinghangers van de Hema gebruikt (babyversie) en nu voor de grotere maten de kinder kledinghangers van de ikea. Werkt hier top
3 jaar geleden
Ja je hebt verkeerde hangers! Bij hebben namelijk zonder dat de hoeken erin staan. Baby/kinderkleding hangers.
3 jaar geleden
Ik heb vanaf het begin alle shirtjes en truien opgehangen.
Baby kledinghanger en nu voor de oudste wat grotere kledinghangers..
Jij hebt zo te zien te grote hangers volgens mij.. En ook vrij recht; die van mij zijn iets ‘krommer’.
3 jaar geleden
Reactie op December2019
Ik heb vanaf het begin alle shirtjes en truien opgehangen.
Baby kledinghang ...
Deze voor de kleinere maten

3 jaar geleden
Reactie op December2019
Deze voor de kleinere maten

En zulke voor de oudste nu .. Al gebruik ik de babyhangers ook nog wel voor sommige truien..