9 Reacties
2 jaar geleden
Hoe weet je dat je er niet doorheen kan ademen? 😉
Either way; nooit over nagedacht en kind slaapt er al bijna een jaar heel goed in bij opa en oma en tijdens tripjes.
Ik zou me er persoonlijk niet druk om maken.
2 jaar geleden
Zitten er geen twee standen in? Weet niet hoe oud de kleine is, maar het camping bed wat ik heb daar kun je de bodem van op 2 standen zetten. Dus als ze nog klein zijn liggen ze niet laag, maar hoog. Ter hoogte van het gaas.
2 jaar geleden
Je heb bij mamaloes zag ik een universele bodem voor campingbedjes die je niet hoger kan instellen.
Die kan je nog proberen zodat je kindje hoger ligt
2 jaar geleden
Reactie op Nanna90
2.5 maand. Als we met vakantie gaan is hij 3.5 maand. Ik heb helaas niet ku ...
Dan is het wel wijs een bodemverhoger erin te hebben. Die hangt aan de randen van het campingbedje. Heb er zo snel niet 1 kunnen vinden, overal uitverkocht. Zou je het bedje nog om kunnen ruilen voor een andere waar het standaard bij zit?
2 jaar geleden
https://www.baby-dump.nl/product/campingbedjes/8/matras-voor-campingbed/1195/qute-matras-voor-campingbed/2950/qute-matras-voor-campingbed-zwart/133573/?gclid=CjwKCAjwyryUBhBSEiwAGN5OCHWBk2-gkD235urgMxJKE6FrBf28Cj5homr2aqpYQhRXl_5d_F_h3RoCseYQAvD_BwE
Wij hebben dit matrasje in het campingbedje. Daar zitten klittenbandjes aan de onderkant die we dan door de boden van het bedje kunnen trekken (net als het bijgeleverde matje) hierdoor kunnen ze er niet onder komen
2 jaar geleden
Mede daardoor hebben wij toch deze gekozen.
Bij kou leggen we er een sprei onder.
Hij is nu in de aanbieding.
Matras ligt in de bodem met nog een vastgeritste bodem erop kunnen ze dus niet onder komen.
En hij is super licht en klein als hij opgevouwen is.
https://www.bol.com/nl/nl/p/deryan-peuter-luxe-campingbedje-inclusief-zelfopblaasbare-matras-silver/9200000002015713/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-119438606763-S-1211171653818-9200000002015713&gclid=CjwKCAjwyryUBhBSEiwAGN5OCIUs0Ad-BW4M3RQFdvtRzxCKa5q0Iuwcsitx0q4rlIBoP0IG8q6QKBoC2nsQAvD_BwE
2 jaar geleden
Als het op plek 2 staat van de consumentenbond is het vast veilig. Ze hebben daar vast rekening mee gehouden.
Zou me niet te druk maken.