Kan ik best ineens grotere flesjes kopen omdat de kleinere sneller te klein gaan zijn?
Of is er een reden waarom je eerst melk geeft in flesjes van 125ml en daarna flesjes van 260 ml gebruikt?
Kwestie van geen zotte kosten te maken..
Bij de grotere is het laagste streepje 40 ml, dat vond ik zelf niet zo handig. Onze dochter heeft best een tijdje maar 90+3 per voeding gedronken, dus heb niet het idee gehad dat ik de kleinere voor niks had. Maar als je alleen het hoognoodzakelijke wilt aanschaffen is er geen reden dat zo'n kleinere fles per se moet.
Hier zijn de kleine flesjes wel versleten, vanaf 6 maanden gebruikt voor water. Kon ze wat makkelijker zelf vasthouden dan zo'n grote fles.
Voor de eerste paar maanden vond ik kleine fles wel fijn.
Kheb ook direct de grote flesse gekocht maar kheb er wel de tutter van nr 1 op gezet van de kleine flesse omdat da anders nog te snel eruit kwam maar die kunt ge ook apart kopen
Ons zoontje is bijna 3 maanden, dus ik versta hieruit dat ik gewoon grote f ...
Oww jazeker!
Ik zou wel beginnen met 1 fles. Misschien heb jij of je zoontje liever een andere fles. Beetje zonde dan als je er 2 of meer hebt gekocht 🙈
Heeft ook te maken met borstvoeding en kunstvoeding. Mijn zoontje (nu 11maand) heeft nooit meer dan 120cc borstvoeding gedronken. Wij gebruiken dus al 11maand een flesje van 160cc in gebruik. Op KDV gebruiken ze wel grote flessen voor hem. Daar zijn ook kindjes die drinken 200cc kunstvoeding.
Heeft inderdaad meer te maken met het verschil tussen borstvoeding en kunstvoeding. Ik gaf borstvoeding en mijn dochter heeft tot 1 jaar nooit meer dan 120 ml per voeding gekregen, vanwege de natuurlijke maaginhoud waar bij borstvoeding veel meer rekening mee wordt gehouden. Ik heb nooit die grote flessen gehad.