23 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben dat kleine flesje maar 3 weken gebruikt, daarna waren deze te klein voor de hoeveelheid voeding. Niet het geld waard vond ik. 😘

4 jaar geleden

Geef nog steeds maar 80 ml, maar gewoon een grote fles. Lekker toekomst bestendig.

4 jaar geleden

Bij de grotere is het laagste streepje 40 ml, dat vond ik zelf niet zo handig. Onze dochter heeft best een tijdje maar 90+3 per voeding gedronken, dus heb niet het idee gehad dat ik de kleinere voor niks had. Maar als je alleen het hoognoodzakelijke wilt aanschaffen is er geen reden dat zo'n kleinere fles per se moet.

4 jaar geleden

Als je in het zh bevalt krijg je daar ook nog een innimini flesje van 60 cc. Dus die kan je ook nog gebruiken eerste week 😊

4 jaar geleden

Hier zijn de kleine flesjes wel versleten, vanaf 6 maanden gebruikt voor water. Kon ze wat makkelijker zelf vasthouden dan zo'n grote fles. Voor de eerste paar maanden vond ik kleine fles wel fijn.

4 jaar geleden

Als je in het zh bevalt krijg je daar ook nog een innimini flesje van 60 cc ...
Wij hebben wel eerst 1 kleine gekocht. Puur om te kijken of dat merk beviel.

4 jaar geleden

Wij hebben gelijk de grote flessen gekocht. Geen spijt of onhandigheid mee gehad!

4 jaar geleden

Kheb ook direct de grote flesse gekocht maar kheb er wel de tutter van nr 1 op gezet van de kleine flesse omdat da anders nog te snel eruit kwam maar die kunt ge ook apart kopen

4 jaar geleden

Ons zoontje is bijna 3 maanden, dus ik versta hieruit dat ik gewoon grote flessen moet kopen dan he? 😄

4 jaar geleden

Reactie op LieveVI

Ons zoontje is bijna 3 maanden, dus ik versta hieruit dat ik gewoon grote f ...
Ja met 3 maanden gewoon grote hoor.

4 jaar geleden

Reactie op Leïla

Kheb ook direct de grote flesse gekocht maar kheb er wel de tutter van nr 1 ...
Hier gewoon nummer 1 spenen bij de grote flessen..

4 jaar geleden

Gewoon onzin.. Ze drinken al gauw meer. 't zijn dubbele kosten als je een klein flesje koopt.

4 jaar geleden

Reactie op LieveVI

Ons zoontje is bijna 3 maanden, dus ik versta hieruit dat ik gewoon grote f ...
Oww jazeker! Ik zou wel beginnen met 1 fles. Misschien heb jij of je zoontje liever een andere fles. Beetje zonde dan als je er 2 of meer hebt gekocht 🙈

4 jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 7 weken en ik gebruik de kleine flesjes nog. De grote liggen wel al te wachten😅

4 jaar geleden

Gelijk de grote fles gekocht. Ook met nummer 1 speen. Deze gebruikt hij nogsteeds (inmiddels al 19 maanden). Grotere spenen zijn ook echt niet nodig.

4 jaar geleden

Reactie op Doperwt

Hier gewoon nummer 1 spenen bij de grote flessen..
Zaten die er al op de nr 1 op de grote flesse? Van welke winkel dan want khaal de mijne van apotheek

4 jaar geleden

Reactie op Leïla

Zaten die er al op de nr 1 op de grote flesse? Van welke winkel dan want kh ...
Ja klopt, gewoon de dr Brown flessen. Misschien is het bij andere merken anders? Heb ze besteld op de site van dr Brown zelf.

4 jaar geleden

Reactie op Doperwt

Ja klopt, gewoon de dr Brown flessen. Misschien is het bij andere merken an ...
Aah oke misschien dermee , Kheb de philips avent flesse van de apotheek

4 jaar geleden

Heeft ook te maken met borstvoeding en kunstvoeding. Mijn zoontje (nu 11maand) heeft nooit meer dan 120cc borstvoeding gedronken. Wij gebruiken dus al 11maand een flesje van 160cc in gebruik. Op KDV gebruiken ze wel grote flessen voor hem. Daar zijn ook kindjes die drinken 200cc kunstvoeding.

4 jaar geleden

Heeft inderdaad meer te maken met het verschil tussen borstvoeding en kunstvoeding. Ik gaf borstvoeding en mijn dochter heeft tot 1 jaar nooit meer dan 120 ml per voeding gekregen, vanwege de natuurlijke maaginhoud waar bij borstvoeding veel meer rekening mee wordt gehouden. Ik heb nooit die grote flessen gehad.