18 Reacties
3 jaar geleden
https://www.etsy.com/nl/listing/1135504496/peuter-vloerbed-ruime-kleuropties-bed
Heb alleen geen ervaring met Etsy verder
3 jaar geleden
Reactie op xxTessa
Leveringskosten zijn net zo duur als t bed zelf 😵💫😵💫
3 jaar geleden
Reactie op xxTessa
Oh nevermind dan!😬 das altijd zo’n domper
Echt he! Ik zou een “gewoon” bedje onbouwen tot een vloerbed ! Er zijn mega veel diy’s te vinden op pinterest/tiktok!
3 jaar geleden
Reactie op xxTessa
Dankjewel! Die leveringskosten zijn wel n beetje jammer 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Diesje
Dankjewel, helaas niet echt een vloerbed volgens mij 😊
3 jaar geleden
Echt he! Ik zou een “gewoon” bedje onbouwen tot een vloerbed ! Er zijn meg ...
Jaa, ik weet het, maar mijn man is precies 0 handig 🙈🙄 en ik kan wel wat maar ook niet echt 🤣
3 jaar geleden
Reactie op Bloemblaadje
Dankjewel, helaas niet echt een vloerbed volgens mij 😊
Bedden zijn in mijn beleving precies goed. Helemaal op de grond is niet wenselijk voor het luchten van het matras. Het bedje is zo laag dat het kind wel met gemak in en uit kan en niet hard kan vallen. Voldoet wat dat betreft aan de montessori gedachtegoed
3 jaar geleden
Reactie op Ineke12
Bedden zijn in mijn beleving precies goed. Helemaal op de grond is niet wen ...
Hoe oud is je kindje? 😊
Het luchten van het matras gebeurt toch sws met een vloerbed doordat er wel een lattenbodem onder ligt en het matras de vloer niet raakt? 🙈
Wij willen het graag gaan proberen, omdat ons kindje nog altijd een onwijze afkeer heeft tegen zn ledikant en er nog nooit n nacht in heeft geslapen🙈 laatst in n babywinkel klom is zo n peuterbedje in en zei ie "apen" (slapen)
3 jaar geleden
Je zou ook gewoon een matras op een lattenbodem kunnen leggen, dan heb je weinig afstand tot de grond maar wel genoeg lucht door de lattenbodem.
En anders inderdaad de pootjes onder een regulier bed uit zagen.
3 jaar geleden
Bekijk Petite Amélie ® Peuterbed met Matras - Juniorbed 70x140 cm - Kinderbed inclusief Uitvalhekje & stevige Lattenbodem - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/petite-amelie-peuterbed-met-matras-juniorbed-70x140-cm-kinderbed-inclusief-uitvalhekje-stevige-lattenbodem-zwart/9300000124779752?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp