14 Reacties
4 jaar geleden
De ‘overdag’ kleertjes zijn prima, je hoeft geen pyjama’s aan te schaffen voor een pasgeborene. Mijn kinderen sliepen onder een laken en deken en naarmate ze beweeglijk worden, werd daar een slaapzakje aan toegevoegd zodat ze niet ‘koud’ komen te liggen als ze alles wegtrappelen.
4 jaar geleden
Eerste paar weken in de overdag kleding neergelegd met laken en dekentje en daarna pyjama aan en uiteindelijk een slaapzak..
Ik vindt feetje pyjama heel fijn!
4 jaar geleden
Hier in overdag kleren mits nog schoon. In de co sleeper met lakentje en wollen dekentje erop. Toen hij beweeglijker werd hebben wij hem in een inbakerslaapzak gedaan zonder laken/deken (heb een angst dat hij stikt door zich zo te bewegen dat hij met z’n gezicht onder het beddengoed komt).
4 jaar geleden
Wij kleden haar wel om voor de nacht. In een boxpakje met knoopjes van onder.zonder voetjes dus sokjes aan. Mijn vriend verschoond snachts en die vind het makkelijkst als hij gewoon open kan knopen ipv hele broek uit. Ook blijft het warmer tijdens het slapen. En nog schattig ook. Verder lakentje en 2 dunne dekentjes. En een kruik aan het voeteneind.

4 jaar geleden
Onze baby legden we altijd gewoon in zijn kleertjes te slapen (hij droeg de eerste maanden alleen maar zachte pakjes) onder lakentje + dekentje.
4 jaar geleden
Ik zou niet gaan inbakeren als als niet nodig is. Hier nooit nodig gehad dus ook geen gedoe met afleren.
Hier sliep hij 2 weken met kleertjes onder een lakentje met dekentje. Tot ik hem 's ochtends ijskoud en zonder deken aantrof in bed. Hij was helemaal omhoog gekropen. Toen overgestapt naar een 'gewoon' slaapzakje. En nu met bijna 4 maanden slaapt hij hier nog prima in
4 jaar geleden
Vanaf dag 1 in een slaapzak hier. De kleren van overdag gewoon aanlaten en dan slaapzak erover. Ideaal!
4 jaar geleden
Ik zou gewoon een boxpakje/boxpyama aan doen lakentje en dekentje zou hem dus wel omkleden vind ik kleertje overdag niet echt bepaald fris je slaapt zelf ook niet in je kleding van de heledag als tie bewegelijker is kan je altijd slaapzakje doen dat zijn de tips die ik ook meekreeg mijne moet nog geboren worden dus kan niet echt zeggen wat je wel en niet moet doen allern wat ik meegekregen heb ook van andere :)
4 jaar geleden
Bij ons slaapt ie ook gewoon in de kleren die hij overdag aan heeft. Zijn comfortabele kleren, geen spijkerbroek of zo 😅. Verder legden we hem de eerste 1,5-2 weken in een omslagdoek onder een laken en twee dunne dekentjes. Na die tijd met slaapzak, maar doe dan evengoed laken en dekens erover..