12 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Bwfvd
Wij kregen het advies om er mee te stoppen toen we onze kleine meid (nu 6 m ...
Ah zo! Ze wordt eigenlijk al heel lang niet meer wakker voor de fles.. 9 Van de 10 keer geven we hem slapend. Omdat ze hem meestal wel leeg drinkt dacht ik, ze zal het nog wel nodig hebben…
Hoe zijn jullie gestopt? Gewoon in 1 keer of afbouwend?
2 jaar geleden
Wij zijn met die voeding gestopt door af te bouwen. 180-150-120-90. Maar 90 was net te weinig, dan raakte hij gefrustreerd omdat hij meer wilde en dan werd hij juist wakker. Terug naar 120 en toen na een paar dagen gewoon helemaal weggelaten. Nooit een probleem geweest.
Kan me niet meer herinneren hoe oud hij was, volgens mij 8/9 maanden.
2 jaar geleden
Wij zijn met die voeding gestopt door af te bouwen. 180-150-120-90. Maar 90 ...
Wij hebben het ook op deze manier aangepakt. Ons zoontje werd nog wel echt wakker voor de fles maar door af te bouwen was hij er in 1.5 week denk ik vanaf. Was overigens wel ruim 7.5 maand, dus heeft iets langer een avondfles gehad dan ik van anderen om mij heen hoorde!
2 jaar geleden
Moet je haar 23u wakker maken? Zo ja, is ze het niet nodig.
Wij moesten onze zoon ook wakker maken, hebben toen de fles afgebouwd. 2 dagen 180, 2 150, 2 120 en toen stop.
Zijn laatste fles nu is om 19u en dan slaapt hij door tot half 6
2 jaar geleden
Reactie op FeLa1219
Ah zo! Ze wordt eigenlijk al heel lang niet meer wakker voor de fles.. 9 Va ...
Wordt ze dan een later moment in de nacht wakker als je 'm niet geeft? Ik heb altijd slapend gevoed en nooit gezeten met een kind dat in de nacht wakker was of bleef of wilde spelen.
2 jaar geleden
Reactie op FeLa1219
Ah zo! Ze wordt eigenlijk al heel lang niet meer wakker voor de fles.. 9 Va ...
Eigenlijk gelijk gestopt. Maar we merken wel als we hem vroeg in de avond geven, zeg maar 20.00uur dat ze het momenteel dan doortrekt tot 6.30uur en als we de laatste fles om 21 00uur geven dan slaapt ze tot 7.30uur door.
Wel een kanttekening dat ze de groente hapjes niet tot slecht eet, en daardoor haar nog wel even op bed leggen voor de 21uur fles ipv dat haar buikje nog wat voller zit van de 16uur fles en hapje. Anders zou ze denk ik met gemak door trekken van 20.00 tot 07.00u