Hoe oud is/was jullie kindje bij het ontdekken van de voetjes? Merk dat ze hier nog niet heel interessant zijn. Op 24Baby las ik wel dat ze met 16 weken de voetjes al zouden ontdekken. Ik ben even benieuwd!
Hier met 2,5 maand dat hij zijn voeten ontdekt had. Dat hij steeds met zn voetjes aan het draaien was en ernaar aan het kijken. Maar pas bij 5,5/6 maanden dat hij echt steeds zn voetjes vastpakt met zn handen.
Hier vond onze dochter haar handen en voeten echt een stuk later interessant dan het gemiddelde dat online staat. Zelfde met dingen vast grijpen.
En met 10 maanden liep ze. Geef je kind de tijd om te ontwikkelen die het nodig heeft. Het zegt nog helemaal niks!
Ik weet het echt niet meer, kinderen zijn 1 en 3. Weet wel dat mijn oudste eerst de handjes ontdekte en toen de voetjes, maar de jongste eerst de voetjes en toen pas de handjes haha. Het komt zoals het komt en je vergeet het later ook weer ☺️
Handjes waren hier vrij snel interessant maar voeten duurde beste lang. Zeker later dan 16weken. Hij speelde liever met mijn voeten (figuurlijk) dan met de zijne🤣🤣🤣
Onze eerste heeft dit geloof ik nooit ontdekt 😂 speelde hier echt nooit met de voeten.
De 2e rond 5maanden, is echt met de voeten spelen en in de mond stoppen.
Gemiddeld tussen de 3 en 6 maanden lees ik online. Er zijn dus ook kindjes eerder of later.
Hier sinds 2 weken de voeten ontdekt en constant ermee in zijn handen, dus vanaf week 17 ongeveer. Wees blij dat hij het nog niet doet, het verschonen wordt er niet makkelijker van 🙈
Gemiddeld tussen de 3 en 6 maanden lees ik online. Er zijn dus ook kindjes ...
Hier ook rond de 17 weken.
Ik vind verschonen juist makkelijker!🙈
Bij poepluier pakt hij nu zijn voetjes en kan ik in alles rust schoonmaken zonder dat ik ze benen de lucht in hoef te houden 😅
Oh hier duurde het best wel lang. Ik denk pas tegen 7/8 maanden dat ze iets met haar voetjes ging doen haha. En nu nog doet ze er niet zoveel mee, heel soms een sok uittrekken maar daar blijft het bij.