15 Reacties

9 maanden geleden

Wij hebben de standaard van munchkin, doet hier al 2 jaar trouwe dienst, nooit hoeven vervangen, lekt nog steeds niet. Enkel goed schoon houden door altijd het rubbertje eraf te halen bij het wassen.

9 maanden geleden

Munchkin 👌
Van Asten- banner web baby - prijzenspektakel

9 maanden geleden

Munchkin

9 maanden geleden

Hier ook tevreden over munchkin

9 maanden geleden

Ik heb hier ook munchkin en ook al zijn ze splinternieuw gekocht ze lekken toch allebei. Dit terwijl ik tandafdrukjes of dergelijke zie. Vrij frustrerend

9 maanden geleden

Munckin al tig keer vervangen. Gelijk na aankoop lekken ze Het dekseltje werkt wel goed

9 maanden geleden

Reactie op An-95

Ik heb hier ook munchkin en ook al zijn ze splinternieuw gekocht ze lekken ...
Na het vullen van de beker even bovenop de beker duwen (op het rondje). Dan gaat het overtollige lucht uit de beker & is hij wel lekvrij! Dit probleem had ik namelijk eerst ook & dit was 'het probleem'😅

9 maanden geleden

Reactie op Jafano

Na het vullen van de beker even bovenop de beker duwen (op het rondje). Dan ...
Werkt hier niet

9 maanden geleden

Reactie op Jafano

Na het vullen van de beker even bovenop de beker duwen (op het rondje). Dan ...
Aah oke dat ga ik dan nog even uitproberen en hopelijk werkt dit, want op deze manier werkt een dekseltje ook niet haha

9 maanden geleden

Reactie op diplodocus

Wij hebben de standaard van munchkin, doet hier al 2 jaar trouwe dienst, no ...
Bedankt iedereen voor de reacties! Wij hebben nu een Munchkin beker in huis, maar hoe laat je de kleine hieruit drinken..🙈 Mijn zoontje hapt aan de beker maar weet niet hoe hij het eruit moet zuigen..😅
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

9 maanden geleden

Reactie op Mommy Bear🧸

Bedankt iedereen voor de reacties! Wij hebben nu een Munchkin beker in huis ...
Beetje drinken bovenop leggen😁

9 maanden geleden

Reactie op Parkbewoner

Beetje drinken bovenop leggen😁
Omg dit is zo slim! Waarom heb ik dit niet bedacht hahaha😂 Thnx voor de tip!

9 maanden geleden

Reactie op Mommy Bear🧸

Ik deed het bovenkant je een klein beetje induwen zodat daar wat water uit kwam. Heb ik maar twee keer hoeven doen en toen begreep hij het.

9 maanden geleden

Reactie op Mommy Bear🧸

Hier kon hij dat pas sinds 18 maanden. Sinds hij uit goed en zelfstandig uit een open beker kan drinken drinkt, snapt hij de Munckin ook

9 maanden geleden

Reactie op Mommy Bear🧸

Omg dit is zo slim! Waarom heb ik dit niet bedacht hahaha😂 Thnx voor de ti ...
Een beetje fruitpuree oid werkt ook. Hier dronk hij vanaf 11-12 maanden uit de beker. Het duurde wel even voor hij doorhad dat je de beker verder omhoog moest houden als ie minder vol zat.