39 Reacties

één jaar geleden

Pampers premium protection overdag en baby dry voor de nacht. Geen uitslag, bijna nooit lekken. Ik kijk altijd op luieraanbiedingen.net voor de beste prijs.

één jaar geleden

Overdag Pampers Premium Protection en voor de nacht Etos, Pampers Baby Dry of Duits merk maar wel 1 maat groter. De Premium Protection trekt hij niet de hele nacht. Maar overdag 1 van de andere luiers geeft toch meer irritatie.

één jaar geleden

Ons meisje is 9 weken en draagt luier maat 2. Wij zijn heel tevreden met de luiers van de kruitvat. Groot fan van de 'capture pocket' en de pasvorm paar heel goed. We is ook vaak een aanbieding van 1+1 gratis en volle pakken die je niet gebruikt kun je probleemloos ruilen voor een maat groter. Erg fijne luiers. Aanrader

één jaar geleden

Kruidvat is prima voor hier. Huggies vind ik ook erg fijn, maar echt te duur als Kruidvat ook z'n werk doet 🤗 Etos vond ik vreselijk gauw stinken.

één jaar geleden

Kruidvat luiers werken hier perfect voor de nacht bij ons. En pampers luierbroekjes voor overdag.

één jaar geleden

Hier gebruiken we Pampers baby dry pants. Ik haal ze in Duitsland bij de DM met coupon en dan kost het ongeveer 28€ per maand. Ooit Kruidvat gebruikt vanuit een kraamcadeau, maar die vond ik niet fijn.. nooit anders dan Pampers premium protection of baby dry gehad. Heeft je kindje nog een romper aan? Ik merk dat hier met rompers lekkages wel wat vaker voorkwamen in de nacht dan met het ondergoed wat we nu aan doen over de luier.

één jaar geleden

Reactie op Annaghha

Kruidvat is prima voor hier. Huggies vind ik ook erg fijn, maar echt te duu ...
Dat vind ik dus van Kruidvat, al na 1 klein plasje komt de urine lucht je al tegemoet.

één jaar geleden

Reactie op frenkel1988

Pampers premium protection overdag en baby dry voor de nacht. Geen uitslag, ...
Wat grappig, hier bevalt andersom beter. Maar sws pampers

één jaar geleden

Reactie op frenkel1988

Pampers premium protection overdag en baby dry voor de nacht. Geen uitslag, ...
Dit!! Wij kopen ze alleen altijd via bol.com met maandboxen.

één jaar geleden

Huggies. Ik vind kruidvat qua vorm prima, maar ze stinken zo erg🤢

één jaar geleden

Pampers premium protection. Zowel qua luiers als de pants.

één jaar geleden

Pampers baby dry!

één jaar geleden

Reactie op Esth-R

Hier gebruiken we Pampers baby dry pants. Ik haal ze in Duitsland bij de D ...
Yes inderdaad haar romper word kletsnat in de ochtend :(

één jaar geleden

Reactie op DL622

Huggies. Ik vind kruidvat qua vorm prima, maar ze stinken zo erg🤢
Ik vind Kruidvat luiers ook zo erg stinken! De kids hoeven er maar 1 plasje in te doen en ze ruiken helemaal naar urine. Zelf gebruik ik voor mijn dochter de luiers van de Albert Heijn extra droog&zacht.

één jaar geleden

Yes inderdaad haar romper word kletsnat in de ochtend :(
Heb je al eens een maat groter geprobeerd? Als een romper strak zit lekken de luiers sneller door.

één jaar geleden

Voor overdag gebruiken wij voor ons kindje van anderhalf momenteel overdag de luiers van Etos of Pampers baby dry. Voor s’nachts de luierbroekjes van Pampers baby dry maar dan wel een maatje groter. Maar alsnog hebben we wel is plas lekkages na de nacht, maar sinds een maatje groter te pakken wel iets minder vaak.

één jaar geleden

Geen probleem met kruidvat, moet al veel plas inzitten voordat ik iets ruik 😅

één jaar geleden

Reactie op Meringue04

Pampers premium protection. Zowel qua luiers als de pants.
100% mee eens!

één jaar geleden

Etos Woezel & Pip. Begonnen met premium protection, maar die lekte in de nacht steeds door. Etos doet het enorm goed hier en scheelt veel 💵

één jaar geleden

Pampers premium protection met stipt op 1. Vervolgens pampers baby dry.