19 Reacties
6 jaar geleden
https://www.z8.nl/new-born/supersale/limestone-navy-navy
Dit is een heerlijk zacht vestje wat ook lekker is om aan te hebben voor de baby in de maxi cosi. Ik had zo'n vestje in maart/april/mei en dan een omslagdoek er om heen (afhankelijk van de temperatuur).
Ook had ik een gewatteerd vestje van prenatal die heel fijn was. Prenatal heeft sowieso wel veel van dat soort newborn jasjes 🙂
6 jaar geleden
Op mijn uitzetlijst van de kraamzorg staat dat ik een jasje moet hebben zonder capuchon 🤭 misschien iets om rekening mee te houden?
Ik ga nog eens informeren wat ze precies aan moet/mag! Kan namelijk zo’n berenpak lenen van mijn schoonzus maar heb ook een best dikke koeka-voetenzak in de maxicosi liggen.. ik beval overigens in juni, dat kan ook zomaar weer een aantal graden schelen natuurlijk!
6 jaar geleden
Ik heb een intakegesprek met ze kraamzorg gehad en hierbij ook de uitzetlijst doorgenomen. Zij raadde me aan om voor vestjes te gaan in plaats van jasjes. Vaak is een vestje warm genoeg, en als je je kindje mee naar buiten neemt leg je er waarschijnlijk ook nog een dekentje overheen wat je kan afstemmen op de temperatuur 😄