19 Reacties

6 jaar geleden

ik heb meer vestjes gekocht ( ben uitgerekend in juni ) misschien voor jou ook een idee? 🤗 noppies heeft vaak wel leuke!

6 jaar geleden

Mijn kleine komt april..heb konijnenpakje gekocht

6 jaar geleden

Hier een wolfleece jasje van Engel natur. Warm bij kou maar wel Ademend

6 jaar geleden

Ik heb dit vestje(jasje) van de zara

6 jaar geleden

Ik heb geen jasje. Nummer 2 komt in maart maar bij nummer 1 ook nooit een jasje gebruikt en die is van januari. Ik werk liever met dekentjes die ik er in de auto of kinderwagen weer makkelijk af kan halen als het warm wordt.

6 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Ik heb dit vestje(jasje) van de zara
Superleuk! Is deze nog beschikbaar bij de zara dat je weet? Kan het vestje niet vinden op de website 😄

6 jaar geleden

Reactie op Neryase

Superleuk! Is deze nog beschikbaar bij de zara dat je weet? Kan het vestje ...
Hierbij nog met het artikelnummer online is hij uitverkocht waarschijnlijk😓 Maar mischien dat je nog effe langs de winkel kunt gaan of bellen.

6 jaar geleden

Op de webshop van Lidl hebben ze ook soms leuke spulletjes voor baby, misschien zit daar toevallig iets bij wat je zoekt!

6 jaar geleden

https://www.z8.nl/new-born/supersale/limestone-navy-navy Dit is een heerlijk zacht vestje wat ook lekker is om aan te hebben voor de baby in de maxi cosi. Ik had zo'n vestje in maart/april/mei en dan een omslagdoek er om heen (afhankelijk van de temperatuur). Ook had ik een gewatteerd vestje van prenatal die heel fijn was. Prenatal heeft sowieso wel veel van dat soort newborn jasjes 🙂

6 jaar geleden

Bedoel je zoiets? Wij hadden deze van de pri, hadden ze ook in andere kleuren.

6 jaar geleden

Reactie op Juul96

Bedoel je zoiets? Wij hadden deze van de pri, hadden ze ook in andere kleur ...
Ja deze bedoel ik! Waneer heb je deze gekocht? 🙈

6 jaar geleden

Reactie op MkJR

Deze heb ik ook gehaald in de Primark. Ze hebben het nu ook in roze en grijs.

6 jaar geleden

Op mijn uitzetlijst van de kraamzorg staat dat ik een jasje moet hebben zonder capuchon 🤭 misschien iets om rekening mee te houden? Ik ga nog eens informeren wat ze precies aan moet/mag! Kan namelijk zo’n berenpak lenen van mijn schoonzus maar heb ook een best dikke koeka-voetenzak in de maxicosi liggen.. ik beval overigens in juni, dat kan ook zomaar weer een aantal graden schelen natuurlijk!

6 jaar geleden

Reactie op Aquarius

Deze heb ik ook gehaald in de Primark. Ze hebben het nu ook in roze en grij ...
Ah echt ik zoek grijs. Wat kosten ze? En verkopen ze die op dit moment?

6 jaar geleden

Ik ben ook uitgerekend in mei en heb een aantal dikkere vestjes en wat dunnere vestjes om als jasje te gebruiken😌 voor onder de vestjes heb ik lange mouwen rompers en lange mouwen t shirts/truien of een boxpakje.

6 jaar geleden

Reactie op MkJR

Ah echt ik zoek grijs. Wat kosten ze? En verkopen ze die op dit moment?
Ik weet niet meer wat het kost. Volgens mij €10 of 15 ofzo. Maar ze verkopen het nog steeds.

6 jaar geleden

Reactie op MkJR

Sorry zie je reactie nu pas🙈.. Uhm vorig jaar rond deze tijd

6 jaar geleden

Ik heb een intakegesprek met ze kraamzorg gehad en hierbij ook de uitzetlijst doorgenomen. Zij raadde me aan om voor vestjes te gaan in plaats van jasjes. Vaak is een vestje warm genoeg, en als je je kindje mee naar buiten neemt leg je er waarschijnlijk ook nog een dekentje overheen wat je kan afstemmen op de temperatuur 😄