10 Reacties

3 jaar geleden

Ik denk dat ze het afraden als het rauwe tomaat is, gekookt lijkt mij sws geen probleem. Al kreeg mijn zoontje wel rauwe tomaat met 8 maanden 😅 wist niet dat het afgeraden werd?

3 jaar geleden

Huh nog nooit gehoord dat tomaat wordt afgeraden. Mijn zoontje eet vanaf 6 maanden al tomaat 😶
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Denk dat de velletjes in de keel blijven hangen. In een saus verwerken geen probleem lijkt mij

3 jaar geleden

Reactie op 031991

Denk dat de velletjes in de keel blijven hangen. In een saus verwerken geen ...
Oh dat zou kunnen. Ontvellen gaat heel makkelijk. Je hebt een bak kokend water en bak koud water nodig. En dan met een mesje een kruisje boven in en onderop in de tomaat snijden. 1 minuut in kokend water leggen en dan een minuut in koud water en dan kan je het vel er zo afvegen

3 jaar geleden

Ik mocht al vanaf 6 maanden tomaat geven (Nederland) maar hij lust het niet echt whaha

3 jaar geleden

Gewoon doen hoor! Kan zijn dat hij bij rauwe tomaat een kleine reactie krijgt (rood rondom de mond) omdat het familie is van de nachtschade, maar kan geen kwaad.

3 jaar geleden

Top, bedankt voor alle reacties. Dan wordt het morgen Italiaans! 🍅😄

3 jaar geleden

Reactie op 031991

Denk dat de velletjes in de keel blijven hangen. In een saus verwerken geen ...
Ah zou dat het zijn.

3 jaar geleden

Hebben ze hier al vrij jong gehad. Schat met maand of 4,5. Niks aan de hand.

3 jaar geleden

Ja hoor, mijn dochter at ook al vanaf 7 maanden ofzo tomaat. Het velletje kon ze niet goed verwerken dus die spuugde ze of uit, of ik haalde het er voor haar af. Tomaten saus sowieso geen enkel probleem! Zelf checkte ik vaak de app solid starts als ik twijfelde, daar staan per ingrediënt ook betrouwbare tips op welke manier je per leeftijdscategorie iets aan kunt bieden