7 Reacties

2 jaar geleden

Wil je je baby meteen op een groot matras laten slapen? Waarom? In het begin hebben ze veel geborgenheid nodig en een wiegje / ledikant biedt dat sneller. Daarnaast zijn baby matrassen vaak best wel hard. Veel harder dan de volwassen matrassen. En een baby kan van het matras af rollen, vrij gemakkelijk ook. Een ‘normaal’ bed wordt pas aangereden vanaf 2,5 A 3 jaar.

2 jaar geleden

Wil je je baby meteen op een groot matras laten slapen? Waarom? In het beg ...
We starten met een wiegje in onze kamer. Na verloop van tijd gaan we over op een vloerbed in zijn eigen kamer. Dit is gebaseerd op de Montessori visie.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik zou gaan voor een koudschuim matras. O.a. verkrijgbaar bij beter bed. Misschien futonmatras met tatamimat onder nog een optie?

2 jaar geleden

Reactie op Jennifer3

We starten met een wiegje in onze kamer. Na verloop van tijd gaan we over o ...
Wat leuk! Die van ons is 10 maand en dit zou nu al heel goed bij ons passen. 's Nachts slaapt ze altijd bij ons en overdag en 's avonds in d'r eigen bedje. Lijkt me heerlijk om ook op die momenten lekker bij d'r te kunnen kruipen zodat ze al knuffelen in slaap valt 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Knopje

Wat leuk! Die van ons is 10 maand en dit zou nu al heel goed bij ons passen ...
Ja dat lijkt mij ook zo fijn, dat ik gewoon naast hem kan gaan liggen. 🥰

2 jaar geleden

Wil je je baby meteen op een groot matras laten slapen? Waarom? In het beg ...
Baby matras harder dan volwassen matrassen? Wij hebben Ikea matras voor onze baby maar die zou ik voor mezelf veel te zacht vinden. @ts ik heb geen tips, maar was nieuwsgierig naar je vraag. Vind het wel een prachtig idee, zo kan je ook naast de kleine gaan liggen 🥰

2 jaar geleden

Cosleepy heeft er een blog over geschreven. https://cosleepy.com/2022/06/08/3-requirements-for-your-new-bedsharing-mattress/ Ik volg even mee, wij zijn ook op zoek