24 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik al 6 jaar kruidvat merk / sensitive. Dat werkt prima en heb zo al 100’en euro’s bespaard. Ik gebruik ook kruidvat luiers en ook super fijn :-)

5 jaar geleden

Ik ga voor de wasbare! Even een investering maar vervolgens jarenlang plezier van!

5 jaar geleden

Ik gebruik sensitive van de Etos. Toevallig vanaf woensdag in de aanbieding en fijne doekjes!

5 jaar geleden

Van de Lidl zonder parfum e.d. Fijne grootte, doos met klepje voor een schappelijke prijs. En ze krijgt er geen uitslag van 😁

5 jaar geleden

Etos is een aanrader en Kruidvat beide super fijn

5 jaar geleden

Die van kruidvat

VRIEND

5 jaar geleden

De pampers pure zijn heel fijn, ook vaak 1 plus 1 gratis... Van etos tegenwoordig volgens mij ook zo'n variant met vooral water.... Is toch beter voor 't huidje. Zwitsal ruikt lekker, maar dat komt omdat er zoveel parfum en andere toevoegingen inzitten! Mijn Kids reageren hier heel erg op.

5 jaar geleden

Wij gebruiken vanaf dag 1 zwitsal. Hoor welleens dat sommige babys er niet tegen kunnen. Hier nu 7maanden en nog nooit huidirritatie of luieruitslag gehad.. Heel wisselend per kindje denk ik. Zou in ieder geval niet een te grote voorraad al in slaan. Wij gebruiken de gewone doekjes en sensitive maar net wat we in de aanbieding is. Op bol.com zijn ze vaak in de aanbieding ook grote hoeveelheden. Pampers billendoekjes trouwens ook.

5 jaar geleden

Pampers pure heb ik ingeslagen voor de eerste

5 jaar geleden

Ik vind huggies pure en etos sensitive fijn, deze zijn super vaak in de aanbieding! Omdat je ze zooo veel gebruikt wel lekker om niet steeds dure te hoeven aanschaffen.

5 jaar geleden

Hier ook fan van Kruidvat, zowel luiers als doekjes. Regelmatig in de aanbieding, dus dan slaan we goed in ☺️

5 jaar geleden

Wij hebben bij allebei onze dames de goedkope doekjes van het Kruidvat en de doekjes van de Etos gebruikt. Allebei super fijn.

5 jaar geleden

Ik denk dat als je als ouder zijnde let op chemische stoffen die erin zitten de pampers pure een hele fijne is.

5 jaar geleden

5 jaar geleden

Je zult even moeten uit proberen welke jezelf fijn vind. wij vinden de Kruidvat sensitieve fijne doekjes en kopen die altijd in dozen te gelijk.. Luiers van de Etos zijn dan weer favoriet. gewoon even testen

VRIEND

5 jaar geleden

Ik gebruik uitwasbare doekjes van cheeky wipes. Moet het maar eens googlen. Enkel water en een beetje van de bijhorende olie, heerlijk gewoon. Veel gezonder voor de billetjes, het milieu, maar ook voor de portemonnee. Niets vies aan want je kan de hele waszak in de machine gooien en hoeft ze niet eens aan te raken. Moet maar eens googlen 👍 beste investering tot nu toe geweest! Als ik op stap ben gebruik ik wegwerpdoekjes want dat is net iets praktischer. Ik gebruik dan de Zwitsal sensitive en wel tevreden over

5 jaar geleden

Beide niet. Smeer eens je eigen gezicht ermee af. Is echt niet fijn! Gewoon waterwipes gebruiken of wasbare billendoekjes.

5 jaar geleden

Reactie op Shorty

Ik gebruik uitwasbare doekjes van cheeky wipes. Moet het maar eens googlen. ...
Volgens de Consumentenbond zitten er allergenen in de olie... Is natuurlijk niet zo dat ieder kindje daar op reageert maar iig goed om van bewust te zijn. Allergieën door dit soort producten (maar ook bvb voor make-up of wasmiddel of parfum bij volwassenen) ontstaan vaak door een opbouwend effect. Iets wat je jaren probleemloos gebruikt kan je dus alsnog allergisch voor worden. Afwisseling is daarom eigenlijk het beste 😊

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Charlotte

Volgens de Consumentenbond zitten er allergenen in de olie... Is natuurlijk ...
Goed om te weten, bedankt voor de tip! Gewoon met water dan 🤷

5 jaar geleden

Reactie op Shorty

Goed om te weten, bedankt voor de tip! Gewoon met water dan 🤷
Graag gedaan, geen dank hoor! 😊 Misschien met een ander soort / merk olie? Heb er geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat dat iets makkelijker schoon poetst dan alleen water haha!