24 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de Munchkin. Werkt perfect hier

2 jaar geleden

Munchkin, goeie aankoop geweest
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Geen, ook de Munckin werkt hier niet. Wij gebruiken een rietjesbeker

2 jaar geleden

Wij hebben er eentje van Tommy Tippee, werkt prima!

2 jaar geleden

Ik vind Munchkin fijn.

2 jaar geleden

Wij hebben die van Kruidvat en die werkt hier wel goed

2 jaar geleden

Hier is ook de munchkin een succes. Eerst begreep ze hem niet maar hielp ik haar door een beetje op de bovenkant te duwen zodat het water er uit kwam. Na een paar weken begreep ze hoe ze moest drinken en nu is het een topbeker voor haar.

2 jaar geleden

Ik vind die van munchkin en etos eigen merk erg fijn! Verder is het gewoon oefenen. Waarom was het een miskoop?

2 jaar geleden

Munchkin

2 jaar geleden

Munchkin is een fijne!! 1 van kruidvat gehad die eindigde meteen in de prullenbak wat een onding lekt als een gek🤣
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Reactie op Noraatje

Munchkin is een fijne!! 1 van kruidvat gehad die eindigde meteen in de prul ...
Munchkin lekt hier ook als een gek

2 jaar geleden

Munchkin gaat prima. Rietjesbeker Philips Avent ook. En veel oefenen met een open beker. Ons kindje dronk eerder mee uit ons glas dan dat hij de speciale bekers snapte 🤣Gebruiken alles door elkaar heen.

2 jaar geleden

Wij hebben hier munchkin. Eerst dronk ze met onze hulp uit een open beker, totdat ze de 360 snapte. Dit was rond 7 maanden, nadat ze de avond ervoor een paar sliertjes bami had 'geslurpt'. Daarna snapte ze ineens de rietjesbeker en vlot erna de 360. Hij lekt wel iets als ze hem van haar stoel op de vloer laat vallen, maar verder werkt hij top!

2 jaar geleden

Wij gebruiken die van mepal. Zit een doseerdop en het loopt eruit. Open beker gebruikten we in het begin ook. Munchkin snapte hii niet en rietjesbeker ook niet.

2 jaar geleden

Wij gebruiken een silicone beker van Smikkels. Hele fijne zachte beker. Ideaal om mee te oefenen vind ik. https://shop.smikkels.nl/categorie/aan-tafel/drinkbekers/

2 jaar geleden

Munchkin! Duurde even voordat hij het doorhad, maar van de 1 op de andere dag snapte hij het.

2 jaar geleden

Munchin snapte ze binnen 3 dagen. Ze is nu 1 jaar en kan uit een gewoon glas drinken. Een vriendin van mij heeft een zoontje van 1.5 en die heeft altijd een rietjesbeker gekregen. Die kan dus ook niet uit een glas drinken.

2 jaar geleden

Munchkin! Ik had dr brown maar die is zo lek als een mandje. Die munchkin dingen hadden ze op de opvang en heb em nu zelf ook. Heel fijne dingen, goed schoon te maken ook!

2 jaar geleden

Reactie op M_1986

Munchkin lekt hier ook als een gek
Zou niet moeten hoor!!

2 jaar geleden

NUK echt top, met deksel voor onderweg wel zo hygiënisch. Die van muchkin lekt in de tas of als hij te hard omvalt. Eerste 1,5 jaar gewoon de rietjesbeker van Hema gebruikt, pas daarna 'snapte' ze de 360 beker. Heeft mij nooit uitgemaakt dat ze het niet eerder kon.