21 Reacties

3 jaar geleden

Hier de munchkin! Echt heel blij mee, zoontje van net 1 kan er zelf mee drinken, ook met 1 hand (heel belangrijk, in die andere moet eten kunnen 😂). Zijn er vroeg mee begonnen, maar t lukte pas toen ie ook tandjes boven kreeg. Je moet namelijk erin bijten/t indrukken om water/melk eruit te krijgen. Nu groot fan!

3 jaar geleden

Wij hebben er 2 van munchkin, waren blij met de 1e en toen er eentje bij gehaald zonder handvat, maar die lekt 😅. Van kruidvat hebben we er ook een, die is super, lekt nooit. En dat handvat kan je er ook af halen.

3 jaar geleden

Reactie op Lausjeboompjebeestje

Hier de munchkin! Echt heel blij mee, zoontje van net 1 kan er zelf mee dri ...
Hahaha ja eten is ook belangrijk!

3 jaar geleden

Reactie op Longstoryshort

Wij hebben er 2 van munchkin, waren blij met de 1e en toen er eentje bij ge ...
Ah top! Ik zag die van de kruidvat ook ja die is volgensmij nu in de aanbieding zelfs. Werkt deze het zelfde als de munchkin?

3 jaar geleden

Hier ook erg tevreden over munchkin! Is inderdaad prima te hanteren met 1 hand.

3 jaar geleden

Reactie op Sakinas

Ah top! Ik zag die van de kruidvat ook ja die is volgensmij nu in de aanbie ...
Ja zelfde principe, iets minder stevig

3 jaar geleden

Sowieso met handvat! Onze dochter houdt hem ook vaak met 1 hand vast. Wij hebben ook munchkin, ze gooit er alleen nog al vaak mee en dan komt er wel wat water uit. En als hij heel vol is en hij ligt op zijn kant dan lekt hij ook wat.

3 jaar geleden

Reactie op Lausjeboompjebeestje

Hier de munchkin! Echt heel blij mee, zoontje van net 1 kan er zelf mee dri ...
Ze hoeven niet perse te bijten volgens mij, het is de bedoeling dat ze zuigen

3 jaar geleden

Wij hebben de munchkin. Bevalt hier goed. Met handvat, dat gebruikt ze ik om te drinken Nadeel: lekt als je m op de grond gooit (gebeurt hier nogal vaak). Voordeel dat je er deksels bij kunt kopen (nadeel, alleen per setje van 4).

3 jaar geleden

We hadden de Munchkin maar die lekte veel. Nu 3 stuks van NUK en super tevreden. Gaat 's nachts ook gewoon mee naar bed en lekt niet. Draagt 230ml uit mijn hoofd.

3 jaar geleden

Hier gebruiken wij de nuby bekers. Erg fijn. Ons zoontje was 8 maanden toen hij uit een beker begon te drinken. Het ging eigk vanzelf. Binnen 3 dagen had hij door wat hij moest doen.

3 jaar geleden

Kruidvat! Net zo, misschien wel fijner als munchkin. En stukken goedkoper 😉

3 jaar geleden

Ik weet niet meer precies hoe oud maar ze had het heel snel door iig

3 jaar geleden

O ik zie de vraag hoe oud. We kochten de beker toen ze 6 maanden was en ze snapte er niets van. Af en toe blijven proberen. Toen ze net 8 maanden was ging het ineens goed! Sindsdien drinkt ze eruit. Sinds 10 maanden houdt ze m ook zelf vast ;)

3 jaar geleden

We zijn gestart met een gewone plastic beker en de Munchkin (met handvat) toen ze 6 maanden was. Dit ging best prima. Inmiddels gebruikt ze allerlei soorten bekers door elkaar heen, ze heeft zo haar fases… momenteel wil ze liever een rietjesbeker 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Wij hebben de munchkin en wordt al gebruikt sinds 5,5 maand. Had gelijk door hoe het werkte. Nadeel alleen wel zoals anderen al noemen, als ie valt dan lekt ie. Soms hele plassen water door hoe hard ie op de grond wordt gegooid 🤦🏼‍♀️

3 jaar geleden

Munchkin!

3 jaar geleden

Rond de 4 maanden, de munchkin. We hebben er met en zonder handvat. Na een paar dagen had hij het meteen door. Nu is hij ruim 3 jaar en gebruiken we dezelfde bekers nog steeds voor in bed. Ik lees dat die bij anderen veel lekken, hier absoluut niet.

3 jaar geleden

Munchkin. Zoon kon daaruit vanaf het eerste slokje zelf drinken. Inmiddels ruim 2 jaar in gebruik, maar lekt niet. Tenzij er mee gesmeten wordt 😅

3 jaar geleden

Wij hebben munchkin en die van kruidvat zelf. Die munchkin drinkt gewoon makkelijker.