9 Reacties

4 jaar geleden

Is het niet makkelijker om over te stappen naar een slaapzak? Als hij straks gaat draaien, is dat sowieso een stuk veiliger 😊. En het scheelt je een zoektocht naar dekens die je straks niet meer kunt gebruiken.

4 jaar geleden

Ja heb ik ook over gedacht echter slaapt meneer alleen goed als hij ingebakerd ligt. (dit alleen snachts) De puckababy ook al geprobeerd maar dan gaat hij zich ergeren dat zijn armen nog los in de zak liggen.. als het goed is zou ik dan zeker 3 jaar met de dekentjes vooruit kunnen dus ik heb er dan meer plezier van dan iemand die een ledikant maat heeft 60x120 denk ik ?

4 jaar geleden

Wij hebben ook een 140 x 70 ledikant. Wij hebben deze deken: https://www.ikenik.nl/bamboom-happy-dubbel-ledikantdeken-roest-100-x-150-cm.html Ik vind hem heel fijn, ik gebruik hem nu overdwars zodat je die kleine lekker kunt instoppen. Vouw hem goed onder het matras...

4 jaar geleden

Hij is wel wat prijzig, maar hij blijft super mooi ook na het wassen. En ik denk ook prima te gebruiken als hij peuter is om zomers onder te slapen! De kleur op de website is lang niet zo mooi als in het echt...voeg wel ff foto bij

4 jaar geleden

Er zijn ook gewone ledikant dekens die prima passen in een meegroeibedje. Als ze gewoon flink breder zijn dan het matras kan je ze er prima onder stoppen, die 10 cm extra maakt echt niet zo veel uit. En je maakt ze toch kort op dus voor de lengte doet het er ook niet zo toe... Wij hebben nu al 3 jr hetzelfde bed voor onze dochter. Eerste paar maanden had ze lakentje en dekentje en daarna over gegaan op slaapzak met in de winter nog een dekentje, en nu heeft ze een dekbed van 120×150 met in de winter alsnog haar extra dekentje er overheen dus je hebt er lang plezier van 😊 Ik denk dat de lakens en dekens ook 120×150 zijn maar zou dus ook ietsje korter en/of smaller kunnen zijn.

4 jaar geleden

Slaapzakken. Dekbedden zijn totaal niet veilig en word geadviseerd pas vanaf 2 jaar. Binnenkort gaat je kindje draaien en dan zou ik zorgen dat je alleen een slaapzak gebruikt en ook niet meer inbakerd. Zodra je kindje kan draaien mag inbakeren niet meer dus dat zal je Binnenkort ook moeten afleren. ook zou ik even goed kijken naar slaap veiligheid. Lijkt me belangrijker dan 3 jaar met dekbedden kunnen doen🥰

4 jaar geleden

Hij is wel wat prijzig, maar hij blijft super mooi ook na het wassen. En ik ...
Neem aan dat jullie het bedje wel omlaag hebben normaal gesproken?😵😵😵

4 jaar geleden

Neem aan dat jullie het bedje wel omlaag hebben normaal gesproken?😵😵😵
Die is inmiddels naar beneden... maar van optrekken of zitten heeft hij nog nooit gehoord hoor!