33 Reacties

2 jaar geleden

Van Name It!

2 jaar geleden

Ik heb 2 leggings van Hema die sluiten mooi aan. Ook name it, feetje en Dirkje vind ik slanke broekjes maken!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Hema!

2 jaar geleden

Van name it! Super mooie pasvorm voor smalle lange benen 👌

2 jaar geleden

Name it, tuutsjes, wibra :)

2 jaar geleden

Name it, Babystyling en hema

2 jaar geleden

Hier ook een heel iel meisje. Wij hebben legging van Name it, noppies en koko noko. Deze sluiten mooi aan

2 jaar geleden

Name it, Noppies en Feetje zijn lekker smal en mooi!

2 jaar geleden

Wibra en bakkaboe. Hema verschilt per legging en broekje.

2 jaar geleden

Z8!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Hier fan van dirkje legging. Te dragen als legging onder jurk maar ook gewoon als broek met trui erop

2 jaar geleden

Wibra, Dirkje en Bakkeboe zijn de enige soorten die ik niet in hoef te nemen hier in huis.

2 jaar geleden

Hier veel handmade leggings gedragen! Ik ben er fan van!

2 jaar geleden

Hier ook lange beentjes en smalle heupen en fan van Wibra leggings! Twee stuks voor €7. Andere genoemde merken zitten ook prima maar toch ander prijskaartje. Hema en zeeman is hier al gauw toch lubberig bij het kruis terwijl de lengte wel goed is.

2 jaar geleden

Bedankt allemaal! Wat een goeie tip van de Wibra. Ik ga eens kijken. Name it heb ik inderdaad ook wat leggings van, heel fijn!

2 jaar geleden

Reactie op Kristel1984

Hier veel handmade leggings gedragen! Ik ben er fan van!
Zelf gemaakt of weet je een bedrijfje die deze mooi smal maakt?

2 jaar geleden

Reactie op Mommytobe1008

Name it, Babystyling en hema
Hoe vind je dat babystyling valt qua maat? Ze hebben 74/80 of 86/92. Ik ben bang dat ze met 74/80 niet heel lang kan doen, maar 86/92 klinkt zo enorm groot.

2 jaar geleden

Reactie op kleinekleine

Zelf gemaakt of weet je een bedrijfje die deze mooi smal maakt?
Ik volg heel wat webshopjes. Maar ik ben altijd blij met de kleding van Tesslivakinderkleding.nl
Van Asten- banner web baby - prijzenspektakel

2 jaar geleden

Reactie op kleinekleine

Hoe vind je dat babystyling valt qua maat? Ze hebben 74/80 of 86/92. Ik ben ...
Mijn ervaring: klein!

2 jaar geleden

H&M