6 Reacties

3 dagen geleden

wij gingen over op ongezoete amandelmelk van ah

3 dagen geleden

Oatly haverdrank suikervrij omdat soja hier ook niet ging. Deze werd door de kinderdietiste aangeraden en dit ging prima. We hebben gewoon rustig opgebouwd en steeds een beetje meer havermelk bij de pepti gedaan. Ken je de Facebook verkoopgroep? Mocht je goedkoper Nutramigen willen dan kun je daar van andere ouders het overnemen.

3 dagen geleden

Wij zijn overgestapt op Oatly Barista met pap erin. Hoe pakken jullie de melkladder aan?

2 dagen geleden

Reactie op BoeiendeVallei651502

Wij zijn overgestapt op Oatly Barista met pap erin. Hoe pakken jullie de me ...
Ik gebruik de DAVO melkladder. Hier een foto. Maar googlen is misschien fijner. Persoonlijk vind ik er wel veel ongezonde dingen op staat voor baby鈥檚. Voor stap 1 waar wij nu al maanden in zitten geven we dagelijks 1/3 cracotte van LU. Daar zit verhit melkeiwit in.

2 dagen geleden

Reactie op Bowden

Oatly haverdrank suikervrij omdat soja hier ook niet ging. Deze werd door ...
Oke dankjewel! Ik heb zelf ook de voorkeur voor havermelk. Als we dan bijvoorbeeld pannenkoeken eten dan eten we ze gewoon allemaal met die melk. Soja groeimelk van alpro was echt vies馃槅 Ik zal die Facebookpagina eens bekijken! Ik hoop dat het langzaam mengen goed gaat. Als ik nu een warme fles amandel of haverdrank geef dan weigert hij meteen dus hopelijk geeft langzaam mengen een beter resultaat

2 dagen geleden

Reactie op wondertje_1989

Ik gebruik de DAVO melkladder. Hier een foto. Maar googlen is misschien fij ...
Onze di毛tiste vond er ook ongezonde dingen op staan (en ik trouwens ook) en die heeft mij toen een andere gemaild met wat gezondere keuzes. Weet niet of je het goed kan zien op de foto. Wij zijn vandaag toevallig begonnen met stap 1. Sorry totaal geen antwoord op de vraag van ts馃