10 Reacties
2 jaar geleden
Onze dochter krijgt precies ook een unibrowtje,wij vinden het schattig= imperfecties zijn ook mooi, schoonheid zit vanbinnen. 🙂🍀
2 jaar geleden
Mn dochter is bijna 21 maandjes, nog altijd een uni browtje ☺️ Heeft ook best veel haartjes op haar voorhoofd gehad, oortjes etc. Dat is wel weggegaan na ‘n halfjaar. Je ziet natuurlijk ook vaak wel oudere kindjes met een uni browtje, ik ben benieuwd wat je precies bedoelt met of iemand daar ervaring mee heeft. Bedoel je of dat ook wegtrekt, of? 🙈
2 jaar geleden
Mijn baby zijn hele voorhoofd was een wenkbrauw toen hij geboren werd. Hij was net een klein weerwolfje
2 jaar geleden
Reactie op Echo2
Mijn baby (15w) heeft nog altijd van die haartjes op haar oren 😂 weet niet ...
Bij ons zijn die oorhaartjes wel weggegaan, ik vond dat wel schattig. 😍
2 jaar geleden
Reactie op 🌻sunshine
Mn dochter is bijna 21 maandjes, nog altijd een uni browtje ☺️ Heeft ook be ...
Ja ben benieuwd of het nesthaar is of een unibrowtje. Hij heeft pas sinds 2 weken dat er haartjes tussen beginnen te groeien maar die zijn dus net zo dun als zijn nesthaar. groeide het tussenstukje bij jouw dochter ook pas veel later ? Vind het wel schattig staan maar ben benieuwd of het blijft🙈 zelf was ik er wel mee geboren namelijk
2 jaar geleden
Reactie op NadiaL
Ja ben benieuwd of het nesthaar is of een unibrowtje. Hij heeft pas sinds 2 ...
Bij mijn dochtertje was het zo dat ze overal op haar hele gezicht wel nesthaartjes had, en dus ook bij dr wenkies. Maar dat is wel gebleven 🙈 ik vind het wel heel schattig, maar oplater termijn kunnen ze er natuurlijk meegepest worden. Dus hopelijk valt het nog een beetje uit😂