19 Reacties
5 jaar geleden
Hier Mam flessen en zeer tevreden! Al denk ik wel dat veel baby's sowieso wel last hebben van krampjes, ongeacht de flessen. Hier ook echt wel een krampjespiek gehad met 10 weken. Maar denk zeker dat ze veel minder lucht inslikken met de speciale flessen.
5 jaar geleden
Ik gebruik alleen flessen van dr. Browns. Ons zoontje had wel heel veel last van krampjes. Maar ik heb nooit iets anders uitgeprobeerd dus ik weet niet hoe dat met een andere fles was geweest.
5 jaar geleden
Ik ben denk ik een van de weinige moeders die Dr Brown helemaal niet fijn vond. Slecht schoon te maken en alles lekte hier via de mondhoeken naar buiten. Welk speentje ook.
5 jaar geleden
Ik ben denk ik een van de weinige moeders die Dr Brown helemaal niet fijn v ...
Ja, dat schoonmaken is wel een dingetje..
Ik wil graag proberen of dat groene ventiel eruit kan. Maar iedere keer heeft ze weer wat (nu weer blaasontsteking met antibiotica) ik durf het nu niet te proberen, bang dat er krampen komen en ik ze wijt aan de antibiotica, terwijl ze door het ventiel komen.
5 jaar geleden
Geen iedeem eerst dr brown gebruikt waren wel krampjes. Na 3 wekwn avent gaan gebruiken en geen krampjes meer gehad
5 jaar geleden
Reactie op Dame
Ja, dat schoonmaken is wel een dingetje..
Ik wil graag proberen of dat groe ...
Even een (ongevraagde, ik weet het, maar bedoel het goed) tip: als je het ventiel eruit laat, kan de speen vacuüm zuigen. Draai je de dop iets minder strak vast, is dat al minder, maar lekt hij weer meer.
Hier is dochter 8 maanden en gebruiken we het ventiel om bovenstaande reden nog steeds. Dan weten we zeker dat ze alles goed kan drinken en geen vacuümgetrokken speen heeft.
5 jaar geleden
Ik ben denk ik een van de weinige moeders die Dr Brown helemaal niet fijn v ...
Ik vond dr brown ook niet fijn, zoontje kon er ook echt niet goed uitdrinken. Wij zijn toen overgegaan op de MAM en hier hebben we nooit problemen mee gehad, ook nauwelijks krampjes.
Helaas is de MAM niet meer overal zo verkrijgbaar.
5 jaar geleden
Reactie op Joan2828
Even een (ongevraagde, ik weet het, maar bedoel het goed) tip: als je het v ...
Hmm oke, dan blijft dat ding erin. Dan maar iets meer schoonmaakwerk.
Wel slecht dat ze erbij zetten dat de fles ook zonder gebruikt kan worden, terwijl dat in de praktijk dus niet werkt..
5 jaar geleden
Reactie op Infinity2019
Ik vond dr brown ook niet fijn, zoontje kon er ook echt niet goed uitdrinke ...
MAM verkopen ze online bij Kruidvat, PinkorBlue heeft heeeel veel soorten flessen en spenen (en elk weekend kortingen) en bij EkoPlaza ligt het ook in de winkel 😊 Ben er ook supertevreden over. Mijn kindje had wel krampjes, maar dat had niks met de fles te maken en hij heeft de fles en speen meteen gepakt 👍
5 jaar geleden
Reactie op Kelle
MAM verkopen ze online bij Kruidvat, PinkorBlue heeft heeeel veel soorten f ...
Ik bestel ook mam spullen via de Nederlandse Amazon. Dat adviseerde de klantenservice van Mam me zelf omdat hun eigen webshop bizarre verzendkosten rekent😆
5 jaar geleden
Reactie op Kelle
MAM verkopen ze online bij Kruidvat, PinkorBlue heeft heeeel veel soorten f ...
Bedankt voor de tip! Kruidvat al een paar keer besteld maar niet leverbaar.