12 Reacties
5 jaar geleden
Snap je vraag helemaal! Vond het ook vreemd dat ze me dat niet even vertelde haha. Maar na de verkeerde gebeld te hebben weet ik het nu.
Vragen over voeding/verzorging etc. Het consultatiebureau.
Ziek kindje, zoals bv koorts/verkouden de huisarts ( of de hap)
Binnen 6 weken mag je ook altijd de verloskundige bellen, die helpen je ook nog even verder. Ze gaven toen aan dat ik het cb moest bellen.
5 jaar geleden
Goede vraag, ik zie dat je in december bent uitgerekend. Wij konden rondom de feestdagen nergens terecht met onze vragen, consultatiebureau niet bereikbaar, verloskundige had totaal geen kaas gegeten van voedingsproblematiek. Goed om van tevoren even af te stemmen wie je kunt bellen !
5 jaar geleden
Ik werk bij een huisarts en wij worden vaak gebeld door ouders die medisch advies vragen.
Dit is natuurlijk geen enkel probleem, daarvoor zijn wij er juist !
5 jaar geleden
Ik heb echt voor alles de huisarts/HAP gebeld, die kan telefonisch met je meedenken en eventueel adviseren. Bij vragen zoals voeding ontlasting etc zou ik naar het consultatiebureau gaan, maar andere zaken toch de huisarts even bellen. Bij ons waren sommige dingen telefonisch al opgelost en soms gingen we langs. Ze zijn heel begripvol! Het is allemaal zo nieuw, bij twijfel liever een keer te vaak bellen, al is het alleen geruststelling.
5 jaar geleden
Bij vragen over voeding belde ik altijd nutrilon.
Bij ziekte huisarts.
Het cb is hier onbereikbaar, die leven nog in 1900 denk 🤷‍♀️














