15 Reacties

5 jaar geleden

Volgens mij, als je de speen even tussem je vingers doet, hoort er een spleetje in te zitten. Dit omdat er wat dikkere voeding door gaat (bijv rijstebloem).

5 jaar geleden

Reactie op SuzanneVD

Volgens mij, als je de speen even tussem je vingers doet, hoort er een sple ...
Als ik ze nieuw koop zitten er gewoon 2 kleine gaatjes, maar op 1 of andere manier komt er een scheur in

5 jaar geleden

Die "scheur" zit er vanaf het begin al in, alleen in het begin is die veel stroever waardoor het lijkt van niet.

5 jaar geleden

Dat is juist de bedoeling van de 123 speen dat er een spleetje is tussen de twee gaatjes. Dat is zegmaar de grootste stand van de speen. Als je op internet zoekt staan ook filmpjes hierover hoe dit precies werkt

5 jaar geleden

Reactie op Sandrav1993

Die "scheur" zit er vanaf het begin al in, alleen in het begin is die veel ...
Ja precies. Ik denk dat Mamavanfrenkie misschien beter een M speen kan gebruiken, die gebruikten wij ook al vrij snel. Mijn zoontje werd erg moe vam drinken uit een speen S. Inmiddels is hij 7 maand en nof steeds tevreden met een M speen. Hij drinkt alleen kunstvoeding, dus geen pap of rijstebloem etc.

5 jaar geleden

Ik vind small en medium beter dan 123

5 jaar geleden

Reactie op Mimi-26

Dat is juist de bedoeling van de 123 speen dat er een spleetje is tussen de ...
Ik heb net even gekeken, maar zie niet zn scheur als de afgelopen dagen. Normaal doet hij er ook 20 min over en met zn grote scheur dus 5/10 min

5 jaar geleden

Reactie op SuzanneVD

Ja precies. Ik denk dat Mamavanfrenkie misschien beter een M speen kan gebr ...
Een M speen hadden we ook geprobeerd, maar dat vind ik er nog sneller uit gaan als de 123

5 jaar geleden

Ik heb de filmpjes bekeken en het klopt, haha zo stom nooit geweten. Dankjewel 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op MamavanFrenkie

Ik heb net even gekeken, maar zie niet zn scheur als de afgelopen dagen. No ...
Dat is wel snel, maar dan heb je m waarschijnlijk uit stand 3 laten drinken. Als het echt een scheur is dat de speen kapot is zou ik er foto van maken en naar difrax opsturen dat ze mee kunnen kijken, want dat is natuurlijk niet de bedoeling

5 jaar geleden

Reactie op Mimi-26

Dat is wel snel, maar dan heb je m waarschijnlijk uit stand 3 laten drinken ...
Nee heb hem wel op stand 1 laten drinken, misschien toch maar de M speen proberen, want de speen S gaat echt te langzaam

5 jaar geleden

Reactie op MamavanFrenkie

Ik heb de filmpjes bekeken en het klopt, haha zo stom nooit geweten. Dankje ...
Geen probleem, wel zonde van die speentjes die je weg hebt gedaan 馃槄

5 jaar geleden

Achjaa zo leer je ook weer iets toch 馃槀

5 jaar geleden

Haha ja zeker! Met kinderen leer je elke dag wel weer iets 馃憤馃徑