23 Reacties

4 jaar geleden

Ik las overal die van Björn borg, maar die vond ik zo belachelijk duur en we hebben ook nog eens een tweeling🙈maar na 4 maanden zag ik op internet dat je ze ook kan leasen. Hebben we toen gedaan, want ze zitten er ws toch niet meer lang in, maar echt wat een top dingen zeg👌

4 jaar geleden

Ja baby Björn !🤗

4 jaar geleden

Nuna leaf (via marktplaats hihi)

4 jaar geleden

Babybjörn was hier de beste aanschaf van de hele babyuitzet 😁 Duur, maar is elke cent waard geweest. Gebruikt totdat onze zoon zo groot was en zoveel kracht kon zetten, dat ik bang was dat hij zichzelf zou lanceren.

4 jaar geleden

Reactie op Chg

Ik las overal die van Björn borg, maar die vond ik zo belachelijk duur en w ...
Onze zoon was ruim een jaar toen we hem er niet meer in durfden zetten. Dus dat is nog best een tijd. Volgens babybjörn zelf kunnen ze er tot 2 jaar in, maar dat zou ik niet aandurven.

4 jaar geleden

Hier ook de babybjorn! Echt een ideaal wipstoeltje! Deze op de kop kunnen tikken op marktplaats 😁

4 jaar geleden

Babybjorn 🥰

4 jaar geleden

Chicco hoopla, kun je erg lang door gebruiken. Ook als je kindje al groter is tot 18 maanden.

4 jaar geleden

Wij hebben er 1 van de kinderstoel. Dus het wippertje kan op de kinderstoel bij ons aan tafel of op een los onderstel voor op de grond.

4 jaar geleden

Ook hier de babybjorn en wat een topding! Ons meisje 6mnd is er megafanatiek mee: en maar die beentjes op en neer. Een tijdje gaf ze veel mondjes terug en kon ze naast op ons ook in de wipper nog even rechtop voeding laten zakken. Je klapt 'm ook makkelijk in. We hebben 'm zelfs mee op visite genomen zodat wij ook even de handen vrij hadden. Op marktplaats kun je ze goedkoper krijgen en de zitting trek je er zo vanaf en is wasbaar.

4 jaar geleden

Reactie op ZipZip

Nuna leaf (via marktplaats hihi)
Deze hebben wij ook, ook via MP

4 jaar geleden

Reactie op Angeline9

Ook hier de babybjorn en wat een topding! Ons meisje 6mnd is er megafanatie ...
Ja die heb ik ook aangeschaft, en indd via marktplaats met een nieuwe stoffen zitting. Echt top! Alleen vroeg ik me af, heb je er ook nog een babygym bij? Of zet je je kindje er gewoon in met een speeltje oid in haar hand?

4 jaar geleden

Reactie op L202123

Ja die heb ik ook aangeschaft, en indd via marktplaats met een nieuwe stoff ...
Je hebt er een eenvoudig speelboogje bij, maar wel leuk voor die eerste maandjes. Je kan er ook een universele met van die knijpers aanzetten. Ik heb ook heel goede ervaring met de björn bjorg. Pakken ook totaal geen plaats in beslag

4 jaar geleden

Ik lees dat de BabyBjorn echt een aanrader is.. Die is wel prijzig zeg! Maar ik zie dat er twee soorten zijn, de balance en de bliss? Wat is het verschil en welke is dan de beste keus?

4 jaar geleden

Ik heb dezelfde van het kdv gekocht. En dat was de baby Bjorn balance. (Ik had geen zin om uitgebreid te onderzoeken 😜). Je kan het heel plat inklappen en onder de bank schuiven. Maar onze bank was niet hoog genoeg 😅. Vanuit de wipstoel kon de babe mij in de gaten houden. Als ruimtebesparing in ons appartement zette ik deze als babystoeltje in de box waar we wieltjes onder hebben geschroefd. Zo kon ie bij ons zitten en alles zien tijdens het eten. (Wipstoelen mogen niet op tafel staan, omdat het anders eraf kan vallen)

4 jaar geleden

Speelboogje zat er ook bij waar de kleine mee speelde, maar de populairste speelgoed waren de eigen vuistjes!

4 jaar geleden

Wij hebben die van babybjorn balance 2e hands gekocht voor 60euro met speelboog! Gewoon even goed via fb marketplace en markplaats in de gaten houden 😊

4 jaar geleden

Reactie op TK86

Ik lees dat de BabyBjorn echt een aanrader is.. Die is wel prijzig zeg! Maa ...
Ik heb hier destijds contact over gehad met BB en het verschil zit hem alleen maar in de hoes. De stofsoort. Het frame is bij alle modellen hetzelfde. Dus het is maar net wat je mooi vindt en fijn vindt qua materiaal.

4 jaar geleden

Hier ook de nuna leaf. Ideaal want hij gaat door tot 60 kilo

4 jaar geleden

Wij hebben een schommelstoel gebruikt voor de krampjes, maar onze baby zat in de stokke eetstoel met babykuipje. Als je stokke hebt dan is wipstoel overbodig.