12 Reacties
vorig jaar
Ohja zeker doen! Onze dochter van nu 1 draagt dagelijks het kinderwagenpak van Dilling. Het pak valt echt heel groot, dus je hoeft het niet groter te kopen. Voordeel van Dilling vind ik dat het met een rits is. Het pak gaat hier al sinds oktober mee en ze kan 'm zeker aan totdat het weer warmer gaat worden. Je kan ze ook heel goed weer verkopen op vinted, ook altijd fijn
vorig jaar
Hoi! Ik heb ze voor onze zoontjes. Buitenshuis hebben wij ze nooit gebruikt, ik kan me voorstellen dat ze dan minder lang mee gaan. Of er in ieder geval snel minder mooi uit zullen zien. De kruipfase zullen de knie毛n vast ook wel niet zo leuk vinden (slijtage). Hier hebben ze ze voornamelijk 鈥榮 nachts aan, i.p.v. een slaapzak als het warmer is of als extra laag nu het kouder is. Ik heb daarom wel zonder capuchon gekocht.
De merken kan ik je helaas niet mee helpen, ik ben voor goedkopere gegaan van CeLaVi en 808 (eight o eight, gekocht in Denemarken). Ik koop ze altijd wel op de groei, dus zeker een maat groter, omdat ik het niet zie zitten om er in elke maat 1 te kopen. Al kan ik me wel voorstellen dat je bij een erg jonge baby eerder voor een passende maat gaat i.v.m. de te grote romp/halsopening. Later zijn het toch vooral de mouwen en pijpen die je gemakkelijk om kan slaan en groeit de romp relatief minder snel in mijn ervaring.
Ik vind het fijn als ze omslag voetjes hebben, zodat tijdens het slapen de pijpen niet omhoog kruipen en je de pijpen niet in sokken hoeft te stoppen.
vorig jaar
Ik vond zo鈥檔 overal niet handig. Het jasje van Engel wel.
In de winter altijd een voetenzak of dekentje buiten dus alleen een jasje is voldoende.
vorig jaar
Reactie op Theepot
Hoi! Ik heb ze voor onze zoontjes. Buitenshuis hebben wij ze nooit gebruikt ...
Wat slim om het ipv slaapzak te gebruiken. Die ga ik onthouden.
vorig jaar
Jaaa mn dochter van 2,5 maand draagt het dagelijks in de maxi Cosi en kinderwagen. Zo鈥檔 fijn ding.
Ik heb maat 62-68 van unaduna. Mouwen en pijpen ongeslagen dus ze kan er even mee vooruit 鈽猴笍
vorig jaar
Ik vind ze echt super!! Mijn zoontje is geboren in oktober en heeft hem echt elke dag aan. We hebben er een van Engel. Hij draagt hem in de maxicosi en in de kinderwagen. Hij is nu erg aan het groeien dus duurt niet lang voordat hij er niet meer in past. Ga dan sowieso een nieuw pakje halen, zo fijn vind ik ze!
vorig jaar
Reactie op KayleeIJ
Maar ik vraag me af wat doe je er dan nog onder? 馃檲
Gewone kleren
vorig jaar
Wij hebben voor de tweede keer een overall van Engel Natur. Ze is geboren in december 2023 en hebben er toen 茅茅n gekocht en deze winter weer. Ik vind het niet onhandig. Vind het heerlijke pakjes! Ze vallen ietsje groot maar dat geeft niet. Ik heb hem ook altijd aan gehouden in de autostoel, dat kan niet met gewatteerde jassen/pakjes. Verder hebben we een voetenzak in de kinderwagen nog die we gebruiken.