14 Reacties
6 jaar geleden
Dat zou heel goed kunnen! Ik had met mijn zoontje 2 dagen onregelmatige voor wee毛n die in de laatste dag naar mijn rug begonnen te trekken. Goed in de gaten houden, bij regelmatige wee毛n om de 5min die een minuut duren moet je aan de bel trekken. Heel veel succes馃グ
6 jaar geleden
Reactie op Piru
Als ze onregelmatig blijven ook even bellen voor de zekerheid 馃槉馃槝
Mijn wee ...
Thanks voor de tips馃
Kleintje is nogsteeds heel druk in mijn buik, dit is dan wel gevoelig. Nu meer zeurende menstruatie pijn.. maar zet niet echt door heb ik het idee.
Vind het zo lastig omdat ik niet weet wat ik moet voelen
6 jaar geleden
Reactie op sharon1992-24
Thanks voor de tips馃
Kleintje is nogsteeds heel druk in mijn buik, dit is ...
Die onzekerheid is lastig he? Heb ij zelf ook veel moeite mee. Het rommelt bij mij al weken en ik ben nu net 35+3, pas bij mijn laatste groei echo kreeg ik ook een inwendige echo i.v.m. mijn placenta en daarop was te zien dat ze helemaal tegen de uitgang ligt, maar de baarmoedermond was nog lang en er was helemaal geen ontsluiting en toen pas kalmeerde het voor mij ook een beetje. Ik zou zeggen, als je het niet vertrouwd of je wil geruststelling bel je vk, daar zijn ze ook voor en dat is ook belangrijk!
6 jaar geleden
Die onzekerheid is lastig he? Heb ij zelf ook veel moeite mee. Het rommelt ...
Ja is heel erg lastig..
Ik heb namelijk wel al de hele dag een vrij harde buik.. misschien toch eventjes de vk bellen voor de zekerheid?
6 jaar geleden
Reactie op sharon1992-24
Ja is heel erg lastig..
Ik heb namelijk wel al de hele dag een vrij harde ...
Gewoon bellen als je daar behoefte aan hebt hoor. Dan kunnen ze even alles met je doornemen wat en hoe je, je voelt. Vaak stelt het woord van een deskundige ook beter gerust.
6 jaar geleden
Reactie op Piru
Hoe is het nu met je? 馃グ馃挄
Wilde ik nou net ook naar vragen馃グ ben benieuwd!
6 jaar geleden
Reactie op Piru
Hoe is het nu met je? 馃グ馃挄
Nog niks馃槥
Morgen 40 weken... SPANNEND!
6 jaar geleden
Reactie op Piru
Ach 1 ding weet je zeker het gaat niet meer lang duren!!馃尭
Dat heb ik na de ...
Ja zo denk ik ook maar... wachten is echt vreselijk haha!
Vandaag weer erge rugpijn en soort menstruatie pijn in onderbuik.. vannacht niet van kunnen slapen.
Had of douche geeft niet echt verlichting
Hebben meerdere mensen dit gehad?
6 jaar geleden
Reactie op Piru
Komt het in vlagen?
Bij twijfel bellen 馃槉
Keer extra kan nooit kwaad 馃挄
Nee meer contstant zeurend gevoel. Heel af en toe krijg ik krampen (oefenweeen denk ik) maar niet regelmatig..