113 Reacties

2 jaar geleden

Ik neem de buggy mee (van de kinderwagen)

2 jaar geleden

Kinderwagen
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik vond die overgang ook het vervelends haha! Ik heb toch maar iedere keer de buggy/wagen meegesleept tot dat ze kon lopen!

2 jaar geleden

Draagzak

2 jaar geleden

Draagzak, maar ja die moet je ook aantrekken 😆

2 jaar geleden

Ik heb dit met fietsen, we hebben nog geen makkelijk transporteerbare buggy, nu neem ik wel eens de draagzak mee. (Heb een standaard ByKay voor een tientje op vinted gekocht, voor incidenteel moeten dragen.) Maar dat gaat bijna ook niet meer, ze wordt echt te zwaar voor mijn rug. Ze is nu 13 maand en begint te staan, dus hopelijk gaat ze met een paar maandjes lopen, dat redden we hopelijk nog wel.

2 jaar geleden

Je neemt het onderstel van de kinderwagen al mee. Kleine moeite om i.p.v. de Maxi Cosi het bovenstel erop te plaatsen, toch?🤷‍♀️

2 jaar geleden

Ik ga met de kinderwagen, meteen plek om al je gekochte troep in te gooien.

2 jaar geleden

Draagzak.

2 jaar geleden

Ik had de bak van kinderwagen naar een zitje omgebouwd en die gebruikte ik altijd en daarna een buggy

VRIEND

2 jaar geleden

Gewoon de kinderwagen.. in de bak of zittend. Weet even niet meer vanaf welke leeftijd maar met 10 maanden kan je kindje wel in de zitting zitten volgens mij. Stukken lopen zal hij in ieder geval niet doen! En de draagzak is ook altijd een perfecte oplossing.

2 jaar geleden

Kinderwagen, buggy?

2 jaar geleden

Onze zoon zit ook vanaf 10 maanden in een vervolgstoel en sindsdien gewoon overal de kinderwagen mee naar toe. Soms als ik echt alleen snel iets moet halen til ik hem gewoon. Is altijd nog lichter als hem in de maxi cosi. 😅 Misschien een draagzak een optie?

2 jaar geleden

Hoe denk je over een kinderwagen?

2 jaar geleden

Ik had toen een goedkope buggy gekocht die je heel gemakkelijk kon in en uit klappen zonder dat je een hele wagen in en uit elkaar moest halen. Dit werd mijn auto buggy, die bleef er altijd liggen en gebruikte ik voor dit soort momentjes.

2 jaar geleden

Ik had onze dochter voor die kleine stukjes in de ringsling. Vanaf 8 maanden tot ong 13 maanden (vanaf het moment dat we inderdaad geen maxi cosi meer hadden tot het moment dat ze zelf kon lopen). Heb echt nog nooit een kinderwagen of buggy meegenomen naar de stad. Wel lopend met de kinderwagen er naar toe toen ze kleiner was.

2 jaar geleden

Vind t toch altijd een beetje vreemd (zonder te oordelen) hoe snel kindjes uit de maxi cosi zijn gegroeid. Mijn zoontje van 15 maanden past er nog in. De voetjes mogen uitsteken, t hoofdje niet. Maar antwoord op de vraag... Een buggy/kinderwagen of draagzak

2 jaar geleden

Bedankt voor de tips! We gaan kijken voor een buggy die makkelijk mee kan in de auto.😁

2 jaar geleden

Meestal is er wel een supermarkt in een winkelcentrum en pakte daar dan een karretje om vervolgens te winkelen bij de andere winkels.

2 jaar geleden

ik had daarvoor de mini monkey sling 🐒🐒🐒😍💯 eigenlijk t zelfde maar dan dankzij het fietsstoeltje