7 Reacties
2 jaar geleden
Die van ons at m op tot de witte verf er af was en we op het hout keken. Deed hij met zn bedje en de box. Het zag er uit. Is een korte fase geweest gelukkig. Heb me er nooit in verdiept of het schadelijk kan zijn en of het mocht. Hij zat zo te knagen dat ik het ook een rare klacht zou vinden richting de producent dat de verf dan niet los zou mogen laten. Wij gaven hem vooral alternatieven om te knagen, het had te maken met zn kiezen die door kwamen. Paar maandjes was het weer over, de box hebben we helaas niet meer kunnen verkopen 馃槀
2 jaar geleden
Oh ja en zon worm-knuffel ( zon lange gedraaide sliert met allemaal diertjes er aan) die je om de rand vd box kunt draaien er omheen
2 jaar geleden
Bij ons precies hetzelfde. Hebben een zwarte box en zoontje z鈥檔 hele gezicht zat onder de zwarte schilfers馃槀 Ik denk juist dat het zo is dat het kindvriendelijk verf is, zoals tegenwoordig bv ook geen verf op terpentine basis gebruikt mag worden in huis. Maar met vocht (speeksel of water) laat die verf gewoon los. Heb het nl ook als ik de box afneem met een vochtige doek. Wrijf de verf er dan zo vanaf. Ook met het tafelblad van z鈥檔 kinderstoel (kidsmill) hetzelfde probleem.