27 Reacties

2 jaar geleden
Hmmm ik zou hier zelf denk ik wel mee naar de HAP gaan, helemaal omdat je er donkerrood in zag (even ervan uitgaande dat het geen rode paprika, tomaat of bietjes ofzo was?). Lichtrood kan een wondje zijn, donkerrood is volgens mij wel iets om voor te belle. Misschien toch even bellen voor advies. Heb je er een foto van gemaakt?
Wat betreft de harde ontlasting: al eens forlax junior/macrogol geprobeerd? Hier ook lange tijd gekrijs gehad, maar dit werkte na enkele dagen al!

2 jaar geleden
Niet toevallig iets anders gegeten? Bak blauwe bessen doet hier bijvoorbeeld wonderen met de poep van onze dochter. 😅 Of bijvoorbeeld rode kool/bietjes. Zo nee en ze heeft het morgen nog steeds zou ik opnieuw de HAP bellen. Verder goed in de gaten houden of haat kleur veranderd, of ze suf wordt etc.

2 jaar geleden
Reactie op Imaariyah
Het is geen smakelijke foto, maar dan hebben jullie er een beter beeld bij ...

Ja ik vind dit er ook niet helemaal normaal uit zien. Ik zou toch nog een keer bellen en erop aandringen dat jullie gezien worden.

2 jaar geleden
Ja ik vind dit er ook niet helemaal normaal uit zien. Ik zou toch nog een k ...
Ik heb voor de tweede keer gebeld, maar ze gaf aan dat ze niks voor ons kunnen betekenen op dit moment. Ik ben dan ook zo benieuwd of er mama’s zijn die hetzelfde hebben ervaren en wat zij hebben gedaan.

2 jaar geleden
Reactie op Imaariyah
Ik heb voor de tweede keer gebeld, maar ze gaf aan dat ze niks voor ons kun ...
Ik heb nog even gegoogeld en als er sprake is van een interne bloeding dan is er vaak sprake van ‘melena’, een teer achtige zwarte ontlasting. Google maar eens als je een sterke maag hebt. Dat ziet er echt een stuk ernstiger uit. Dit lijkt gewoon een normale drol. Misschien blauwe bessen gegeten? Als je het niet vertrouwt gewoon morgen weer bellen en misschien met een matras naast je kindje gaan liggen ❤️

2 jaar geleden
Ik vind bizar als ze haar niet willen zien 🤯 als het een erg vieze geur heeft en zwart is met rood erin bij pletten/ met papier vrijwen (en niet groen, want dat kan heel veel onschuldige dingen zijn)
Wijst dat op bloed.
Het hoeft natuurlijk niet iets ernstigs te zijn maar kan wel…
Zo heb ik dit iig van mijn zus geleerd (verpleegkundige)
Ik vind ontzettend laks van de hap!!

2 jaar geleden
Reactie op mamavanvalentina
Dit bericht is verwijderd
Ja dat vond ik ook. Ik vroeg nog of het verstandig was om haar poep luier in te leveren. Zodat ze zelf konden kijken of het bloed is of evt een uitstrijkje.
Dit vonden ze een strak plan maar wel na het weekend (mits ze ziek word) dan moet ik wel bellen.

2 jaar geleden
Reactie op Imaariyah
Ja dat vond ik ook. Ik vroeg nog of het verstandig was om haar poep luier i ...
Hu mijn reactie’s zijn verwijderd wat gek.. ik zou in ieder geval mocht je nou straks de hele nacht wakker liggen van de stress gewoon terug bellen dat het je echt totaal niet lekker zit. Zo’n jong kindje.. snap dit echt even niet van ze 😅