21 Reacties

3 jaar geleden
kruidvat is prima, alleen als je echt vaak gaat zwemmen zou ik een herbruikbare kopen, wij gaan nu ook 3 weken naar curacao dus dat wordt elke dag zwemmen en dan gaat ze er wel heel hard doorheen dus scheelt veel geld, heb nu deze gekocht die is in maat verstelbaar, geen idee nog hoe die bevalt maar heb goede revieuws gelezen.

3 jaar geleden
Gewoon Kruidvat of Huggies? Zoveel variatie is daar niet in toch? 😅
Zeker wel. Je hebt ze van etos/Kruidvat/ Huggies maar ook wasbare. Net zoals met gewone luiers zal hier ongetwijfeld ook wel wat verschil inzitten en daarom hoor ik graag de ervaringen.

3 jaar geleden
Voor het babyzwemmen gebruik ik altijd gewoon wegwerpluiers. Die van Huggies en Kruidvat huismerk gehad tot nu toe, allebei prima. Wel merkte ik laatst met t mooie weer in de tuin dat ik ze niet zo handig vond. Gedurende de dag een paar keer die luier aan-uit omdat ze niet non-stop bij het badje speelde en zulke luiers geen plas ophouden. Vond het zonde om heel veel luiers te moeten gebruiken, en zo’n natte luier steeds aan en uit doen is ook niet ideaal. Dus nu maar een wasbare gekocht omdat dit met druksluiting gaat, maar die heb ik nog niet kunnen proberen 😅

3 jaar geleden
Ik heb die van de Etos huismerk, daar hebben we ook de gewone luiers van. Prima luiers, vorige week weer 2x gebruikt de zwemluiers.
Tip: (m'n vriend had dit niet door namelijk 😅). De zwemluiers kun je aan de zijkant gewoon losscheuren.
Maar denk dat dat bij alle zwemluiers het geval is

3 jaar geleden
Ik heb net m'n wasbare zwemluiers van happy bear binnen gekregen. Nog niet getest maar ziet er iig geweldig uit! 😍

3 jaar geleden
Ik heb net m'n wasbare zwemluiers van happy bear binnen gekregen. Nog niet ...
Ze zijn zo leuk!
Maar wat een drukknoopjes! 9 aan elke kant!
(Ik smokkel nu al, die luier blijft ook wel aan met maar 3 drukknoopjes per kant 😉)

3 jaar geleden
Misschien gekke vraag maar als ze de wasbareluier vol poepen hoe doe je dat dan als je in een zwembad staat?😅

3 jaar geleden
Reactie op joejoeee1993
Misschien gekke vraag maar als ze de wasbareluier vol poepen hoe doe je dat ...
Je hebt inleg-vellen, als je kleine heeft gepoept hief je alleen de vellen weg te gooien en je zwemluier is nog schoon.
En er wordt geadviseerd om 2 wasbare zwemluiers tegen elkaar te hebben, zo dat de ene kan drogen als hij nat is.

3 jaar geleden
Wij hebben wasbare zwemluiers van alva baby, besteld op nappys. Heel tevreden mee! 😊

VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op joejoeee1993
Misschien gekke vraag maar als ze de wasbareluier vol poepen hoe doe je dat ...
Is bij mij nog nooit gebeurd (ik zwem elke week met m’n dochter die net 2 is geworden), maar als het gebeurd dan heb ik altijd een reserve wasbare zwemluier in m’n tas. Thuis gaat de luier mee met de rest van de wasbare luierwas. Ik zou niet meer anders willen! Ik heb luier van Happy Bear en eentje van Bare and Boho.

3 jaar geleden
Reactie op Mandarijn2020
Is bij mij nog nooit gebeurd (ik zwem elke week met m’n dochter die net 2 i ...
Maar het is toch mega smerig om die volgepoepte luier mee te nemen in de tas en dan thuis wassen of ligt dit aan mij🫣

VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op joejoeee1993
Maar het is toch mega smerig om die volgepoepte luier mee te nemen in de ta ...
In een wetbag en dan in de was thuis. Je zou m ook al uit kunnen spoelen in t toilet in t zwembad zodat het ergste weg is, maar ik zou t gewoon thuis doen eigenlijk. Ik heb er eerlijk gezegd niet zo veel moeite mee, we gebruiken toch al fulltime wasbare luiers dat er wel vaker een poepluier van ergens onderweg mee naar huis gaat :-).