9 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb het al gedaan. Zoonlief 4 maanden. 2 jaar geleden ook gedaan met de oudste toen 2 maanden oud. Bovenste laag is hier ook warmer dan naar beneden. Ik heb zo'n luchtbed met gaas. Daar zet ik de jongens in. Of de jongste in een band en de oudste met puddle jumper.

4 jaar geleden

Ik heb het al gedaan. Zoonlief 4 maanden. 2 jaar geleden ook gedaan met d ...
Thnx! Dan gaan wij 't straks ook even doen, m'n man zei ook al, kan heus wel eventjes 馃檪 heb een dochter van 16 en zoon van 14 en geen flauw idee meer haha dus alles is weer even nieuw 馃檲

4 jaar geleden

Deze dingen zijn ideaal! Krijgt ze een soort van badje in het zwembad. Ik denk alleen dat je er dan meerdere moet aanschaffen ook voor je andere kinderen 馃槣 En als ze het niet fijn vindt merk je het toch snel genoeg?

4 jaar geleden

Hier 29 graden en dan vindt mn zoontje het geweldig! 27 ook eens geprobeerd vond hij niks aan.. Gewoon proberen 馃檭

4 jaar geleden

Ja joh! Als ze gaan huilen er uit halen, maar anders lekker laten doen ;) Zag behoorlijk wat kindjes klappertanden bij het zwembad haha, maar het leuke overheerst dan toch. En als je er eenmaal in zit voel je het niet meer. Zou het sowieso niet te lang doen hoor

4 jaar geleden

Reactie op Arianne87

Thnx! Dan gaan wij 't straks ook even doen, m'n man zei ook al, kan heus we ...
Nog gedaan? Hoe vond ze het? Hier viel meneer in slaap in zijn band tijdens het dobberen 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Hier 29 graden en dan vindt mn zoontje het geweldig! 27 ook eens geprobeerd ...
Wij hebben zo'n speciale bubbeltjesfolie. Het water is gewoon warm 馃サ Anders gaan mijn koukleumen er ook niet in. Mijn man is nog naar solar bollen ofzo aan het kijken. Maar dat wordt volgend jaar zomer.

4 jaar geleden

Ik weet de temperatuur niet maar merk gauw genoeg of hij het lekker vind of niet . Nu bijna 10 maanden en vandaag 2x 20 minuten in het zwembad en daarna heerlijk slapen

4 jaar geleden

Nog gedaan? Hoe vond ze het? Hier viel meneer in slaap in zijn band tijdens ...
Jaaaa we hebben haar heerlijk even 10 min in 't water gehad en ze vond het zo heerlijk en interessant... 馃ぉ