8 Reacties
4 jaar geleden
Met zo'n kleintje lig je in principe niet al te lang in een zwembad. Advies is ongeveer een half uurtje max, maar zeker geen uren dus...een klein, simpel bad volstaat dus al. Dus zou een leuk zwembad in je eigen omgeving doen.
Of als je een nachtje weg wil, dan misschien een leuk hotel met zwembad zoeken?
Zou zeker niet een groot druk zwemparadijs bezoeken als ik een tip mag geven.
4 jaar geleden
Wij gingen voor het eerst zwemmen in een zwembad in onze stad. Na een half uur was het inderdaad al klaar, daar nog fles gedronken snel afgespoeld onder de douche en snel naar huis bedje in. Sliep super lang!
4 jaar geleden
Reactie op r1997
Gelderland maar we zijn niet zo lastig met wat verder rijden we willen het ...
Ik woon ook in Gelderland. Nu paar wezen zwemmen bij zwembad Rozengaarde in Doetinchem. Het water is daar heel lekker warm, wat heel fijn is voor een baby. Mijn zoontje was de eerste x 6 weken en vond het heerlijk!
Bij ons in de stad zit ook een zwembad, maar niet met zo lekker warm water, vandaar dat wij ook iets verder weg zijn gegaan.
4 jaar geleden
Als je het met een hotelovernachting wil kan je eventueel kijken of je in het hotel een (kinder)bad hebt. Zoals eerder benoemd zwem je niet lang.
4 jaar geleden
Een subtropisch zwemparadijs is vaak wat warmer.
Ik ben toen op een doordeweekse dag geweest in de ochtend. Ze vond t geweldig. Het was toen heel rustig.
Lekker de maxicosi meenemen en een flesje. Water vond ze heerlijk. Zijn er een paar keer in geweest voor langere tijd. Ik had ze in een babyfloat gedaan (ze was hier toen ook 3 maanden) en der ondersteund met mn handen.